יצירותיה של ורה וונג,  ה-מעצבת של שמלות הכלה, תמיד היו משהו לשאוף אליו עבור מתחתנות. רק שוונג אינה בדיוק מעצבת להמונים, ושמלותיה נמכרות באלפי דולרים לנשים בעלות כיס עמוק או לכאלה שמוכנות להתאבד כלכלית בשביל שמלה בעיצובה. עכשיו וונג החליטה שלכולן מגיע. הקולקציה החדשה שלה עבור הרשת הקמעונאית david's bridal, מאפשרת כמעט לכל כלה לומר איי דו. לא ברור אם מדובר בפילנטרופיה או בשיקול כלכלי קר, אבל וונג החליטה לייצר את העיצובים הראוותנים שלה להמון. קרי, שמלות מופתיות במחירים עממיים (יחסית) הנעים בין 600 ל-1,400 דולר.

אין תמונה
עושות חשק להתחתן שוב. שמלות הכלה של וונג

לא לרזות ועשירות בלבד: מ-2,200 שקל ועד מידה 48

וונג, שברזומה שלה כלות מפורסמות כמו ג'סיקה סימפסון, איוונקה טראמפ, ג'ניפר לופז, מריה קארי וויקטוריה בקהאם, היא שם נרדף לתעשיית החלומות הלבנים. "כל כלה ראויה לשמלה נפלאה", כותבת וונג באתר. "אני מאמינה שכל כלה יודעת מי היא ואיך היא רוצה להיראות ביום חגה. כל שמלה שאני מעצבת משקפת את הכבוד שאני רוחשת לנשים אחרות. הקולקציה החדשה משקפת שנים של ניסיון. אני גאה להציג ולהציע את עיצוביי ליותר ויותר נשים בכל מקום".

וזה בדיוק מה שהיא עושה. הקולקציה לא רק מציעה מחירים סבירים בהחלט (בשקלים: 2,200-5,000 שקל), אלא גם מידות. המידה הקטנה ביותר היא 0 והגדולה ביותר היא 48. אכן, יש מקום לכל אישה וחשוב לא פחות, לכל כיס.

אין תמונה
מחלקת את עצמה בין ג'ניפר לופז לאישה ברחוב. וונג


ולכל השושבינות שגם רוצות ללבוש ורה וונג במחירים שפויים, ביוני הקרוב המעצבת תשיק קולקציית שושבינות שפריטיה יימכרו ב-150-200 דולר בלבד. קולקציית שמלות הכלה עתידה להימכר החל מ-11 בפברואר בסניפים שונים של הרשת בארה"ב.
אין תמונה
שמלות שמתחשבות בכיס ובישבן. ניתן להשיג במידות 32 ועד 48


אז מה יש לנו לעשות עם פיסת מידע זו? ראשית, אם את מאורסת טרייה – זה בהחלט זמן טוב לתפוס את הטיסה הראשונה לסניף הכי קרוב בארה"ב. אם לא, את יותר ממוזמנת לשטוף את העיניים ולספוג אווירה והשראה ולמהר לחקות את הסגנון אצל התופרת הכי מקצועית שפגשת. אך חשוב עוד יותר - היינו בהחלט ממליצות לכל מעצבי שמלות הכלה בארץ ללכת אחרי הטרנד של הגברת ולהוריד מחירים. כי בינינו, 10,000 שקל לשמלה להשכרה עבור ערב אחד זה לא רק מגוחך, זה גובל בפשע. ואם ורה וונג יכולה להרשות לעצמה, אז גם מעצבי דיזנגוף למיניהם יכולים.

>> שמלת החתונה הצוענית שלי: 120 קילו של פירוטכניקה