בנות במסיבת תחפושות -אנשים מחופשים (צילום: istockphoto)
האא, היה צריך להתחפש למשהו מסוים? | צילום: istockphoto

מתלבטת איך להעביר את מסיבת הרווקות שלך, ואם לשתות לשוכרה, להתמנגל עם חשפן או להתחבר לעצמך במעגל "הום" רוחני? אנחנו מביאים לעזרתך חמישה קונספטים מגניבים למסיבות רווקות שאולי עוד לא נוסו, אבל בהחלט יש להם פוטנציאל.

סרסור קבוצתי: מסיבת "בן הזוג שאני לא מעוניינת בו"

למסיבה הזו תגיע כל אחת מהמשתתפות עם בן זוג שאין לה בו עניין רומנטי מסיבה כלשהי: הוא יכול להיות אקס, אח, חבר גיי, קולגה לעבודה או אפילו אבא.
כל אחד מהמלווים יורשה ליצור קשר רומנטי או אחר עם מי שימצא לנכון בין הנוכחים (אגב, החבר הגיי של מישהי עשוי לפגוש כאן חבר גיי של מישהי אחרת, ואנחנו לא רוצים לחשוב את מי עשוי לפגוש האבא). היכרויות, רומנים חדשים ואולי אפילו חתונה נוספת בדרך יספקו הרבה סיבות להודות למארחת, ולזכור לתמיד את מסיבת הרווקות הזאת כ"מקום שהכרנו בו".

פיק אפ (צילום: Casarsa, Istock)
אז איך את קרובה לכלה? אני הייתי הראשון שלה | צילום: Casarsa, Istock

קוקטיילים ונעליים יקרות: מסיבת "סקס והעיר הגדולה"

כל אורחת תגיע אל המסיבה כשהיא לבושה כמו הגיבורה המועדפת עליה מבין ארבע גיבורות הסדרה המיתית. בחדר אחד תתאספנה מספר מירנדות, סמנת'ות, שרלוטות וקאריות, וכל אחת מהן תסביר ותנמק את בחירתה על קוקטייל. את הדרינקים ילוו מטעמי טייק-אווי ברוח הסדרה, כי ב"סקס והעיר הגדולה" הבנות לא ממש בישלו. אגב, המתכון ל"קוסמופוליטן", הקוקטייל המזוהה ביותר עם קארי, הוא פשוט למדי: 40cc וודקה סיטרון (לימון), 20cc ליים ג'וס, 20cc טריפל סק ו- 40cc מיץ אוכמניות.

את הערב יעבירו הבנות בצפייה במרתון פרקי הסדרה, ואין חשש: צפייה בשידורים חוזרים מאפשרת קשקשת - כי גם אם נהנים להיזכר, כולם כבר יודעים מה קורה. כמתנה לכלה אפשר להעניק לה זוג נעליים אופנתיות בסטייל ניו-יורקי וחתיכי, שיגרמו לה להרגיש כמו סוג של קארי מאוהבת ומאושרת.

אין תמונה
נטלי היא קארי, נעמה היא סמנטה, אני מירנדה ואת שארלוט
זה לא שהתקמצנתי עליך: מסיבת "עד 25 שקלים"

זהו קונספט שתמיד משמח את כולן ומעודד מחשבה ויצירתיות: המוזמנות יגיעו, כל אחת, עם מתנה שעלותה היא עד 25 שקלים. כך נמנעות מבוכות ומחשבות בנוסח "ממתי עברנו למתנות בשלוש מאות שקל"? או "אני לא זוכרת שבי השקיעו כל-כך", ונוצרת אווירה שוויונית ומקרבת.

המלצות למתנות שעשויות להתאים: סבון ריחני עטוף יפה שקונים לפי משקל, נעלי אצבע (לא ממותגות, אבל בהחלט נוחות), מאריכי חזיות (בלבן, שחור וצבע גוף), ספוגית מייק-אפ טובה (במיוחד לכלה שמתאפרת בעצמה), קשת/סיכה יפה, תחתונים (תמיד צריך), גרביים (אפשר לה ולו). אם מתעקשים אפשר להחליט גם על "עד 100 שקלים", אבל לא ממש חייבים.

בגיל 21 תגיעי לירח: מסיבה "עתידנית"

לא להיבהל, לא יהיו במסיבה הזו רובוטים וגם לא הקרנה של "מסע בין כוכבים" - במסיבה העתידנית תככב מומחית לקלפי טארוט, אסטרולוגית, מגדת עתידות או קוראת בקפה/כף-יד. הכלה, מן הסתם, עסוקה בעתידה, אז למה לא להפוך את מסיבת הרווקות שלה לכזאת שאולי תפתור לה את חידת חייה החדשים ותעניק לה תשובה לכל שאלותיה?

סלון הדירה יעוצב בהתאם, ויהפך לסלון מדיומים מדופלמים עם תאורת אווירה, וילונות כבדים, מפות, שטיח ארוג, כריות רקומות וקטורת ממכרת. לאווירה קלילה ולאתנחתא קומית מומלץ הסרט הקלאסי "רוח רפאים": כוחות על טבעיים, תקשורים מרגשים, תיקון עוולות ובעיקר סיפור אהבה מדהים.

מגדת עתידות עם כדור בדולח (צילום: istockphoto)
אני רואה משכנתה, ארבעה ילדים מעצבנים ועבודה לא מתגמלת | צילום: istockphoto

לבשל כמוה: מסיבת "העוף הצלוי של גווינת' פאלטרו"

גווינית פלאטרו ואפל (צילום: אימג'בנק/GettyImages)
בואי חמודה, אמא תכין לך עוף צלוי | צילום: אימג'בנק/GettyImages

הכוכבת זוכת האוסקר גילתה לאחרונה את הצד הדומסטי המפותח שלה, ובקרוב אף ייצא לאור ספר בישול בריא פרי עטה. את המתכון הידידותי לעוף הצלוי עם תפוחי האדמה של פאלטרו, שהיא גם מופת לחיי נישואין מאושרים, מומלץ להכין בבישול משותף של כל המוזמנות והכלה.

ההכנה קלה למדי, כיפית והתוצאה (מניסיון) טעימה. המשתתפות יגיעו עם כל הנדרש, יכינו יחד את הארוחה, יגישו ויתפנקו בארוחה בריאה. לאחר הסעודה מומלץ לצפות באחד מסרטיה האהובים של הכוכבת כמו "דלתות מסתובבות" (מקסים וגירלי), "מכתבי אהבה" (רומנטי ותקופתי), "שייקספיר מאוהב" (מהנה עם מחווה לאהבה הגדולה ביותר), "איירון מן" (אקשן ורומנטיקה קומית). בבקשה, לא להשאיר כלים לכלה.

>> הכה את החתן: מנהגי החתונות הכי מוזרים בעולם