חשפן במסיבות רווקות, כן או לא? האמת, שלא חייבים להיכנס כרגע לדיון הזה - כי בנות הדודות של צליל עזיז-רווח מקרית שמונה מצאו לו תשובה סופר מקורית. עזיז רווח חגגה מסיבת רווקות פרועה ומצחיקה, כשבשיאה הכניסו הקרובות שלה לחדר את החשפן - שהיה לא אחר מאשר אבא שלה.

"אנחנו משפחה מאוד מלוכדת", סיפרה ל-mako צליל, מאפרת ומעצבת שיער במקצועה, "בנות הדודות המדהימות שלי ארגנו לי מסיבת רווקות, כולן הגיעו בשבילי מכל רחבי הארץ והבטיחו הפתעה גדולה. כשהגעתי לכניסה של הבניין כל חדר המדרגות היה מואר בנרות וממש התרגשתי. אחרי שחגגנו ואכלנו הן הושיבו אותי על כיסא ואמרו לי לחכות להפתעה".

בשלב הזה המוזיקה הופעלה והמשתתפות התחילו לספור בקול רם - סימן לכניסת החשפן. "שמעתי צעקות של התרגשות וצחוק, והבנתי שכנראה הגיע החשפן. הסתובבתי ולא יכולתי להפסיק לצחוק כשראיתי שהחשפן הוא בעצם אבא שלי - שיצא ורקד לצלילי המוזיקה ועשה לי את ההפתעה הכי טובה שיכולתי לבקש". 

צליל הבינה מיד את הבדיחה. "הוא נשאר כמובן עם המכנסיים, ורק רקד כאילו הוא עומד להוריד אותם. אבא שלי הוא אדם מלא שמחת חיים, וזה היה לי ברור שהוא ישתף פעולה עם כל מה שיכול להעלות לי חיוך על הפנים. מיד אחרי מסיבת הרווקות העליתי את הווידאו בעמוד הפייסבוק שלי וקיבלתי המון לייקים ושיתופים".

אבל היו, כמובן, גם תגובות פחות מפרגנות. "היו כמה נשים שאמרו שזה מגעיל, ושהן היו מוחקות את הווידאו, ואחת אפילו אמרה שזה עשה לה צורך להקיא. זה לא הזיז לי. אני יודעת מי זה אבא שלי, ובמסיבה היו רק בנות הדודות שלי, כולן אחייניות שלו, ולא חברות שהיו יכולות להרגיש לא נוח. אלה שהגיבו ככה לא מכירים אותנו, אנחנו רגילים לעשות דברים משוגעים. באופן כללי אני פחות מתייחסת לשנאת חינם". 

לדברי צליל, אין דבר שיכל לשמח אותה יותר מנוכחותו של אביה במסיבת הרווקות. "היחסים עם אבא שלי מושלמים ואני מאוד מחוברת אליו. הוא עמוד התווך שלנו, הוא אדם מצחיק ומלא באהבה. הצחוקים האלה תמיד מככבים אצלנו בבית. אבא שלי פשוט זורם עם כל דבר".