הרשת סוערת בימים האחרונים סביב שמלת כלה ייחודית שפרסמה גולשת, והדעות נחלקות לשני מחנות החלוקים ביניהם: האם מדובר בשמלת כלה לגיטימית או בתאונת אופנה מחרידה הדורשת שיימינג?

כלה אמריקאית אלמונית בסך הכל רצתה לקבל משוב על העיצוב הנועז של שמלת החתונה שלה, ושיתפה בפייסבוק סרטון שלה מדגמנת בגאווה את הלוק המתוכנן, הכולל - במקום שמלת כלה לבנה - בגד גוף לבן ונוצץ בגימור תחרה ומעליו חצאית טול נוצצת הניתנת להסרה. 

שמלת כלה בגד גוף חזית (צילום: facebook)
"בכנות, היצירה עצמה מדהימה" | צילום: facebook

אלא שכמה חבל - הסרטון  מצא את דרכו אל קבוצת הפייסבוק "that's it, I'm wedding shaming", המונה עשרות אלפי חברים ומהווה מוקד ללעג על בחירות לבוש ועיצוב בחתונות אמריקאיות. מהר מאוד ניצת דיון סוער סביב לבוש החתונה הלא שגרתי, כשאחד החברים בקבוצה כתב: "עדיף שתלבשי משהו, לפני שחמותך והמשפחה יכעסו". גולש אחר הוסיף: "אני שונא את זה. מה זה הדבר הזה מסביב לירכיים? מבחינתי זה לא", וגולש נוסף סיכם בבוטות: "אני לא צריך לראות את ה*** שלך בחתונה שלך". היו גם מי שניסו למצוא נקודה חיובית במראה, כמו המשתמש שהגיב: "אני אוהב את הביטחון שלה, אבל השמלה הזו היא פשוט לא".

אבל לא כל הדעות היו שליליות. לשמחתה של הכלה האומללה היו גם מי שפירגנו לה בקבוצה ודווקא החמיאו לה: "בכנות, היצירה עצמה מדהימה", כתב אחד הגולשים, "היא נראית מדהים וזה מתאים לה ויפה!". אחרי ששיבח את העיצוב, הוסיף הגולש בכנות: "רציתי לשנוא את זה, באמת רציתי, אבל זה די מדהים". גולשת נוסף הצטרפה למחמאות: "היא נראית כל כך טוב ואני אוהבת את זה שזה יחיד במינו. זה לוק מרשים ואין שום סיבה להתבייש בו".