סם ופט הם זוג צעירים בני 17 עם סיפור אהבה קצת חריג: הוא מגיע מקהילת צוענים, היא בחורה מערבית מודרנית שחיה את חיי הטיפשעשרה הרגילים. השניים החליטו שהם רוצים לחיות ביחד לנצח, והתחתנו בחתונה שמקדשת את המסורת הצוענית, שזה כנראה אומר: שמלה מטורפת שיכולה להכיל 4 כלות ביחד ולהשאיר מקום גם לחותנת.

כלה עם שמלה מטורפת3 (צילום: MailOnline)
שמלה ורודה של מלכה במשקל 120 קילו. מזל טוב | צילום: MailOnline

כלה בצורת עץ אשוח מהבהב

אם עד עכשיו חשבנו שצוענים הם אנשים שחיים בצניעות ושורדים את היומיום מהיד לפה, מסתבר שלקהילה יש מסורת שמקדשת ומהללת את מוסד הנישואים, או לפחות שמה דגש על חשיבות החתונה - ואחת הדרישות היא שמלה של מלכה. אנחנו קוראים לזה חוסר טעם משווע וחוסר התחשבות בכלה, אבל מי אנחנו שנתערב.

הכלה הצעירה החליטה להשתחל לתוך שמלה ענקית, שמייצגת יפה את המסורת. השמלה הוורודה, ששוקלת 120 קילו (!!!), כוללת מטרים רבים של בד וגימיקים של נורות אופטיות ופרפרים מכאניים. מה שנקרא: וואן מן שואו. משהו כמו עץ אשוח בחג המולד, רק על כלה ורודה וענקית. אגב, מכיוון שחששו שהשמלה תעלה באש בזמן ריקוד הסלואו והפעלת הגאדג'טים, הקפידו להתאבזר גם במטף, לכל מקרה שלא יהיה.

הכלה סירבה לחשוף את מחיר השמלה בטענה ש"צוענים אינם מדברים על כסף", אך הסכימה לרמוז שמדובר בכמה אלפים טובים. "אני לא יודעת אם ההחלטה ללבוש שמלה כזאת נובעת מהרצון שלה להשתלב בחברה או להראות להם שהיא מכבדת ומעריכה את המסורת שלהם", אמרה מעצבת השמלה, תלמה מדין.

"וואו, לא ציפיתי שאראה כל כך יפה"

יהיו הסיבות אשר יהיו, באופן מפתיע – הכלה דווקא מרוצה מהתוצאה. "אני אוהבת את זה כל כך. זה מדהים. לא ציפיתי שאראה כל כך יפה. זאת השמלה הכי יפה שראיתי בחיי", אמרה. קשה להאמין שהיא הצליחה לראות משהו מבעד לעודפי הבד, אבל כנראה שהאהבה אכן עיוורת כמו שאומרים עליה. ובכל זאת, הכלה סם הודתה שנאלצה להיאבק לא מעט כדי להשתחל עם השמלה אל תוך הכרכרה שהובילה אותה למקום החתונה. "לא יכולתי לנשום, ואני גם ככה סוג של קלסטרופובית", צחקה.

כלה עם שמלה מטורפת2 (צילום: MailOnline)
אני אשב לי לנוח ברשותכם. השמלה שיכולה להכיל 4 כלות וחותנת בכיף | צילום: MailOnline


למרבה הצער, השמלה גבתה גם מחיר פיזי. "מכיוון שלא יכולתי ללכת לשירותים עם השמלה, נמנעתי מלשתות כל היום. כמו כן יש לי מכות כחולות ושטפי דם במותן מהמחוך ההדוק והדוקרני". אבל מה לא עושים בשביל לשמח בעל צועני? הוא, מצדו, הוכיח שהוא לא נרתע לרגע ממראה הכלה הענקית שבאה לנשק אותו. "היא נראתה פשוט מדהים, באמת", אמר. 

מחפשים קרוואן בלי שירותים

מעצבת השמלה סיפרה לדיילי מייל כי השידוך בין השניים יכול לגרום לאנשים מהקהילה הצוענית לעקם פרצוף. "'ההתבוללות' של צועני עם מישהי לא מהקהילה מאוד מפחידה את החברה הצוענית, שמבקשת לשמור על טוהר השבט. לכן יש להניח שלא כולם יפרגנו לחתונה הזאת". אבל הכלה לא מתרגשת גם מזה: "אם למישהו תהיה בעיה עם זה, שיבוא לדבר איתי. אלו החיים שלי וזאת הבחירה שעשיתי".

כלה עם שמלה מטורפת1 (צילום: MailOnline)
לא מוכנה לומר כמה זה עלה, אבל חושפת שמדובר באלפים. סם הכלה | צילום: MailOnline


כעת עסוקים בני הזוג בחיפוש אחר בית משותף. טוב, לא בדיוק בית, יותר קרוואן נייד שייקח אותם לכל חור בעולם. אבל אל תראו אותם ככה, יש להם גם דרישות: "רצינו קרוואן בלי שירותים, מכיוון שצוענים מתעקשים לבצע את צרכיהם בחוץ".

"בשורה התחתונה", מסכמת סם, "חיפוש קרוואן הוא בדיוק כמו חיפוש דירה. זה עדיין הולך להיות המקום שבו נחיה, אני לא רואה שום הבדל. מדובר בחוויה, ומצדי אני מוכנה לחיות גם בתוך ארגז, כל עוד זה יהיה עם פט".

>> מה לובשים כלות וחתנים בעולם?