בשעה הזו היו אמורים סער ולינוי מירושלים לפתוח מעטפות ולספור את הצ'קים, אבל יממה לפני החתונה שלהם הם גילו שהם חיוביים לקורונה ונאלצו לבטל ברגע האחרון. הבוקר שוחחו השניים עם ניב רסקין בחדשות הבוקר וסיפרו לו על ליל הכלולות שנותר חלום רחוק.

"בחצות החברים שלי הגיעו מתחת לחלון שלנו, שמו מוזיקה ורקדו", סיפרה לינוי, וסער הודה שהוא לא ישן אתמול בלילה – אבל פשוט משום שצפה במשחק של NBA. לפני שבוע קיבלו השניים הודעה שאבא של סער חלה בקורונה, ומאז שהו בבידוד. יום לפני החתונה, שהייתה אמורה להתקיים אתמול בלילה, קיבלו גם הם תוצאה חיובית.

"כל הארגונים והכל היו בשניה האחרונה", סיפר סער, "בדיוק ביום בו קנינו את החליפה קיבלנו הודעה שלאבא שלי יש חום. פינו אותו למיון ושם התברר שהוא חיובי. באותו הרגע הבנו את כל המשמעויות של זה".

"היינו פחות מחוייכים", הודתה לינוי, שלדבריה קיבלה את הבשורה על ביטול החתונה קשה מאוד. "התפרקתי ממש. אנחנו כבר כמעט שנה וחצי מאורסים, התארסנו בבורגס כשהעולם עוד היה ורוד, לא ציפינו לדבר כזה. עד לפני שבוע אנחנו מחכים כל שניה לתשובה מהאולם אם יש או אין - אפילו עוד לא הוצאנו הזמנות. הכל התפוצץ לנו בפנים".

בני הזוג סובלים מתסמינים קלים של כאבי ראש, סחרחורות ועייפות קיצונית, אבל לפחות לגבי החתונה הם רגועים וכבר שריינו מועד חדש. "נתנו לנו לבחור תאריך חדש והיו ממש נחמדים", סיפרה לינוי. "הפעם אנחנו מנמיכים ציפיות, נודיע לאורחים יום לפני", סיכמו השניים בחיוך.

צפו בראיון המלא עם ניב רסקין בחדשות הבוקר