אין תמונה
גן אירועים? פחחח, משעמם

בפעם הבאה שאתם מגיעים לעוד חתונה "רגילה" שמתקיימת באולם אירועים, בגן או במקרה הכי קיצוני, בליבו של שדה קצור – תגידו תודה ואל תתלוננו שאצל כולם זה נראה אותו הדבר. האלטרנטיבה היא חתונות בלוקיישנים מופרכים ומופרעים, כמו אלה שמצאנו ברשת ואנחנו חולקים איתכם כאן.

 יש לכם את זה בשחור? חתונה בחנות נעליים

אמריקאים מתים על קניונים, ולכן לא הופתענו לגלות את הזוג הזה, שהתחתן בתוך קניון: הכלה החליטה שגם בחתונה שלה היא רוצה להרגיש חווית קנייה, ולשמוע את הכרוז מנגן את השיר שהיא הכי אוהבת, "מבצעי סוף עונה על כל ביגוד החורף במחלקת הנשים". האתר הנבחר לטקס החלפת השבועות היה המקום שהכי מרגש אותה כבר שנים – שורה של מידות 38 במחלקת ההנעלה של רשת ההלבשה האמריקאית T.J. Maxx.

אין תמונה
לכלה לא הייתה בעיית הנעלה. חתונה בחנות נעליים

מק כפול בלי גבינה: חתונה במקדונלדס

זה נשמע נורא, אבל במקדונלדס מתעקשים שהרבה זוגות פנו לרשת העולמית, סיפרו שהכירו או שנהגו לצאת יחד לאחד הסניפים וביקשו לשדרג את חתונתם בשקל תשעים ולערוך אותה במסעדה, בניחוח הצ'יפס המיטגן. הרשת זיהתה הזדמנות עסקית ופצחה בליין "מקוודינג", המציע בופה חגיגי של המבורגרים ואפילו פאי תפוחים בצורת עוגת חתונה עם קומות.

אין תמונה
קחו הזמנה ותחכו שיקראו לכם. חתונת "מקוודינג"

מזל שאין תורים: חתונה בפארק מים

הזוג המאותגר הזה אמר "איי דו" בראש מתקן בפארק מים בצפון קרוליינה. מנהל הפארק השיא את השניים, שמיד בתום הטקס בחרו לגלוש אל חייהם המשותפים במלגשת המים המטורפת.

אין תמונה
מקווים שהבאתם בגדי ים. חתונה בפארק מים

אין לי אוויר: חתונת צוללנים

ציוד צלילה מתקדם מאפשר למעוניינים להתחתן מתחת למים לא רק להרים שלטי "איי דו" כמקובל בעבר, אלא אפילו לומר זה לזו נדרים על קרקעית האוקיינוס. אורחי האירוע יכולים להמתין על סירות בגובה פני הים, ולצפות בטקס המרגש מבעד לרצפת זכוכית.

אין תמונה
אהבה עמוקה. חתונה מתחת למים

מעפילים אל האהבה: חתונה בקיר טיפוס

ארבעה זוגות תאילנדים חובבי-טיפוס לקחו את התחביב רחוק, ובחרו להישבע אמונים על גבי הקיר, תוך כדי שהם אוחזים בחבלים ובזיזי אבן. רומנטי.

אין תמונה
הרי את מאובטחת לי. חתונה על קיר טיפוס
>> מה לובשים חתנים וכלות מסביב לעולם?