טרנד חדש בעולם החתונות: לאור משבר הקורונה ואי הוודאות בענף, עוד ועוד עיריות מציעות לתושבי העיר שנתקעו בלי אולם או גן אירועים לקיים את האירוע בפארקים, טיילות ומוקדים חגיגיים שונים אחרים בעיר. כמובן שבהתאם למגבלות התו הסגול האירועים המתוכננים לעת הקרובה קטנים במיוחד ומותר לכלול בהם רק עשרות בודדות של משתתפים.

בכרמיאל מעמידה העירייה לרשות הזוגות הצעירים את פארק הגליל או את מרפסת העירייה, ומציעה גם סיוע בארגון המקום ללא תשלום ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. השבוע פרסם ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, כי העירייה תפיק לזוגות ירושלמיים חתונה בטיילת ארמון הנציב, ביער ירושלים או בגן הוורדים – על טהרת העסקים המקומיים: "בשביל לעשות עוד קצת טוב ולסייע לבעלי העסקים הירושלמיים אתם תתחייבו לשכור שירותים רק מספקים ירושלמים", כתב ראש העיר ליאון.

 

עוד הצטרפו לטרנד עיריית גבעתיים, שמעמידה לרשות הזוגות את גן העלייה – הנקודה הגבוהה ביותר בעיר המשקיפה מערבה לשכנה תל אביב, והציעה לממן את התאורה, ההגברה, התקליטן, הכיסאות והשולחנות; עיריית חולון שמציעה לרשות הזוגות ללא עלות את החצר היפה של ג'סיקה, שלוחת מרכז הצעירים של חולון; ועיריית נתניה, שמציעה גם היא לסייע בציוד לאירוע ובקיומו במספר אתרים יפים בעיר ותערוך הערב (חמישי) סיור לוקיישנים בעיר, "בין השקיעות המדהימות של הטיילות כמו טיילת המצוק, הפסטורליה בגן השקמה, מרכז קהילתי נאות שקד והגן המדעי בפלנתניה". 

 

חתונה בכרמיאל