Posted by The life and times of a wedding dress on Thursday, August 15, 2019

 

דון ווינפילד-האנט (54) הבריטית התחתנה כבר לפני חודש, אבל במקום לאפסן את שמלת הכלה שלה בארון היא ובעלה סטיב החליטו להפיק את המיטב מהשמלה ולצבור בה כמה שיותר זכרונות של פעילויות ובילויים מיוחדים. החתונה התקיימה ב-3.8, ודון לבשה את השמלה בכל סוף שבוע שעבר מאז. בינתיים היא כבר הייתה עם השמלה בטיולים, ביקרה במקומות תיירותיים דוגמת ארמון באקינגהם, שטה בסירה, הייתה בפסטיבל מוזיקה – ואפילו עשתה קניות בסופר.

"אני מתכוונת ללבוש את השמלה שלי בכל סוף שבוע עד ליום הנישואים הראשון שלנו, ורק אז לאפסן אותה", סיפרה לדיילי מייל. "עד אז היא בטח כבר תהיה מוכתמת וקרועה, אבל זה בדיוק כמו הקמטים שקיבלנו כשצחקנו או כשבכינו – כל קרע וכתם יספר סיפור אחר. בסוף השנה הזו אוכל להסתכל על השמלה שלי ולהיזכר בכל הרגעים היפים". 

Posted by The life and times of a wedding dress on Tuesday, August 27, 2019

 

 

Posted by The life and times of a wedding dress on Thursday, August 8, 2019

 

כשדון אומרת שלא אכפת לה ללכלך את השמלה היא מתכוונת לזה – והיא אפילו הספיקה להשתתף במירוץ צבע לבושה בשמלה. "לא היססתי לרגע כי אני רוצה שיהיו על השמלה כמה שיותר צבעים. הרצים האחרים לא האמינו למראה עיניים כשראו אותי בשמלת הכלה שלי, והם עוד יותר הופתעו כשהתחלתי לזחול על הרצפה ולהתפלש בצבע". את השמלה קנתה דון בחנות צדקה במחיר של כ-1,800 ש"ח, בעוד שמחירה המקורי עמד על כ-8,000 ש"ח.

עד כה כיבסה דון את השמלה ביד כבר פעמיים, ובעוד שהצבעים ממירוץ הצבע ירדו בקלות, הלכלוך בחלק התחתון שלה כבר אינו כביס. "השמלה הזו כל-כך יפה ולא רציתי סתם להכניס אותה לקופסא כמו שעשיתי עם השמלה שלבשתי בחתונה הראשונה שלי. היא משמחת אותי ואת סטיב, וגם אנשים שפוגשים אותי כשאני לובשת אותה תמיד מחייכים אליי ואפילו מברכים אותי במזל טוב - הם בטח חושבים שאני נמצאת בדרך לחתונה שלי". 

Posted by The life and times of a wedding dress on Thursday, August 8, 2019

 

 

Posted by The life and times of a wedding dress on Thursday, August 8, 2019