שמלה לבנה לחתונה (צילום: Reddit)
"כולם בהו בי". השמלה הלבנה שהציתה את המהומה | צילום: Reddit

באתר של רשת האופנה Shein מעלות הגולשות תמונות של בגדים שהן רכשו באתר לצד ביקורת על הבגד. כשהצעירה הזו העלתה את התמונה לאתר הרשת היא בטח לא ציפתה שהיא תהפוך לוויראלית, אבל הגולשים בפורום החתונות של רדיט לא הצליחו לעכל את הבחירה שלה ללבוש שמלה לבנה שנראית כמו שמלת כלה – לחתונה בה היא אינה הכלה.

ליד התמונה שהעלתה הצעירה היא תיארה את את השמלה: "גודל מושלם, היא כל כך מצאה חן בעיניי שלבשתי אותה לחתונה וכולם בהו בי. שמלה פשוטה ומאד סקסית".

הגולש שמצא והעלה את צילום המסך לרדיט כתב בפוסט: "ברור שהם בהו בך מותק, את אשכרה לובשת שמלת חתונה לחתונה של מישהי אחרת!". גם המגיבים האחרים הצטרפו לתדהמה שלו: "זאת פשוט שמלת חתונה", כתבה גולשת אחת, "נכון שיש אנשים שפשוט לא מודעים לכלל שאסור ללבוש לבן לחתונה (גם אני לא ידעתי את זה עד שנות ה-20 שלי) - אבל כולם אמורים לדעת שלא אמורים ללבוש שמלת חתונה לחתונה שהיא לא שלהם!". "אני לא מבינה למה אף אחד לא מגרש אנשים כאלה מהחתונה", כתבה גולשת אחרת. גולש משועשע ציין כי מדובר ב"דרך מעולה לחרפן כמה אנשים".

חלק מהמגיבים התייחסו לא רק לבחירת השמלה, אלא גם לעובדה שהיא הייתה מקומטת: "יכול להיות שהם בהו בך כי הם פשוט לא הצליחו להבין למה לא גיהצת את השמלה", כתב אחד הגולשים.