קל לאבד פרופורציות כשמתכננים חתונה, ולשכוח שבסופו של דבר למרות שמדובר באירוע שסובב סביבך - בכל זאת משתתפים בו לא מעט אנשים שאינם את. אבל הכלה האוסטרלית הזו, שמשגעת את הרשת בחו"ל כבר כמה ימים, לקחה את זה ממש לקצה, עד כדי כך שקשה להאמין שהיא אמיתית. מצד שני, גם לזייף מסמך כל כך מופרע זה לא פשוט.

אותה כלה אנונימית פנתה לרשימת המוזמנים שלה בקבוצת פייסבוק סגורה, ופירטה בפניהם את קוד הלבוש שהיא מציבה לאירוע שלה, שיתקיים בעוד שנה בהוואי. "אני כותבת את זה הרבה זמן מראש, כדי שיהיה לכם מספיק זמן למצוא משהו נחמד", ציינה. מכאן זה רק הולך ומחמיר. "קוד הלבוש מאוד ספציפי בגלל שהוא אמור ליצור אפקט ויזואלי בלתי רגיל. נשים עד 72 קילו צריכות ללבוש סוודר קטיפה ירוק, מכנסיים כתומות, צעיף משבצות ונעלי עקב; גברים עד 90 קילו צריכים ללבוש סוודר צמרירי סגול, מכנסיים לבנים ולהחזיק סטיק-לייטס. נשים מעל 72 קילו – לבוש שחור, נעליים שחורות. גברים מעל 90 קילו – בגדים בצבעי הסוואה ונעליים שחורות. ילדים – רק אדום".

כלה משוגעת (צילום: shutterstock)
צילום: shutterstock

אחרי הרשימה המוזרה הזו, ממשיכה הכלה ומסבירה שאת הפריטים המיוחדים האלה צריך להשיג לצורך ריקוד מיוחד שיערך על החוף. לקבלת הפנים עצמה כמובן שצריך להתלבש באופן חגיגי: "בבקשה, אם אתם תראו רע, גם אנחנו נראה רע. בלי בדיחות לרגע: אנחנו רוצים שתשקיעו בביגוד בשווי לפחות אלף דולר. זה כולל תכשיטים, אקססוריס, איפור ושיער. זכרו גברותיי ורבותיי, הנושא של החתונה שלנו הוא 24 קראט ויש לזה סיבה".

לכבוד המלשין: מסיבת הפוליגרף הראשונה 

ואם זה לא הזוי מספיק, הסיפור ממשיך והופך למטורלל עוד יותר. אחרי שצילום המסך של המכתב הופץ אונליין והפך לוויראלי, כתבה הכלה למוזמנים שלה מכתב נזעם. "היי מוזמנים! הובא לתשומת ליבי שמישהו הוציא את קוד הלבוש מהקבוצה", כתבה. "צילום המסך לגמרי הוצא מהקשרו והפך לוויראלי. אני חשה הרוסה ונבגדת. אני בוטחת בכל אחד ואחד מכם באופן כל כך אינטימי, ולדעת שמישהו הלך מאחורי גבי ועשה ממני צחוק זו הרגשה נוראית. אלוהים, אתה הולך לשלם על זה".

בשלב הזה מכריזה הכלה, שכפי הנראה איבדה את זה לחלוטין, על "המסיבה הכי מקורית שאי פעם הוזמנתם אליה בחיים (חוץ מהחתונה שלי כמובן): לכבוד המלשין אני מארחת את מסיבת הפוליגרף הראשונה בבית שלי, בשבת בשמונה בערב. תביאו את השרלוק הולמס הפנימי שלכם, כי אנחנו הולכים לצוד את המלשין. אתם חושבים שאני צוחקת? אני לא. בדיוק קנינו פוליגרף ב-99 דולר באמזון.

כלה משוגעת (צילום:  Photo by Flash90)
צילום: Photo by Flash90

כלה משוגעת (צילום:  Photo by Flash90)
צילום: Photo by Flash90

"אחרי שהבדיקה תגמר ונמצא את העכברוש שעשה את זה, נחגוג עם משקאות ונשנושים. אם אתם לא יכולים להגיע, אתם תהיו חשודים מידית, אלא אם אתם יכולים לספק תירוץ מספיק טוב. אני מבטיחה שאם אתם חפים מפשע, אין לכם ממה לדאוג.

"אני ממש מציעה למי שעשה את זה שפשוט יגיד לי. אני לא אגיב, אני פשוט אחתוך איתך כל קשר (ואטנף עליך במשך הרבה-הרבה זמן). אם יש לך אינפורמציה כלשהי על מי הפר את האמון שלי, אתן לך 100 דולר. למי שיש בעיה עם קוד הלבוש שיבוא לדבר איתי. במקום להשתתף בריקוד, תוכלו לעזור לצוות לנקות אחרי הארוחה, לצלם את הריקוד או לתרום לירח הדבש".

כלה משוגעת (צילום:  Photo by Flash90)
צילום: Photo by Flash90

לסיום הכלה מתייחסת אל שפע התגובות החריפות שקיבל המכתב שלה שפורסם בתקשורת ברחבי העולם. היא פונה אל הטוקבקיסט הממוצע: "האם אתה מכיר אותי? אתה יודע למה אנחנו עושים דברים בדרך הזו? לא? אז תשתוק! תחזור בחזרה לחור שלך לשחק משחקי וידאו ואל תעיר הערות על אנשים שאתה לא מכיר. בעלי ואני מרפאים רוחניים מוסמכים מעל עשר שנים. הצבעים, הבדים והריקוד האינטימי המתואם של החתונה שלנו מאוד יקרים לליבנו. הבגדים היקרים מייצגים את העושר שאנחנו מצפים לו.  הצבע השחור וצבעי ההסוואה מייצגים את האורה של השטן שאנחנו רוצים לגרש. למה שלא נביא את האמונות והמסורות שלנו לחתונה שלנו? היית מגיע לחתונה הודית מסורתית ועושה צחוק מהתרבות והמסורת שלהם? אם לא, אל תשפוט אותנו".