אחרי חמש שנים מאושרות יחד החליט טל אלמקייס, מייצג אומנים בשגרה ומילואימניק בפיקוד העורף בחירום-קורונה, להפתיע את בחירת ליבו בר, מאמנת כושר ונטורופתית לנשים המתמחה בהריון ולידה, בטבעת אירוסין. הוא תכנן הפקה גדולה ומרשימה, אבל לפני שבוע נטרפו כל הקלפים והרעיון כולו נגנז.

שימו לב וקראו בריכוז: "לפני שהקורונה התחילה, התכנית המקורית שלי הייתה לחזור בכל ערב לדירה במשך שבוע עם שפע של מזומנים, עד שבאיזה שהוא שלב בר הייתה אמורה לשים לב לכל הכסף ולשאול אותי מה זה", סיפר טל ל-mako, "אז הייתי אומר לה שנכנסתי לשותפות עם חבר מפוקפק שהיא לא כל כך אוהבת. אחרי שבוע תכננתי להתיישב ערב אחד על הספה, להתחיל לבכות ולספר לה את האמת: שבעצם השותפות היא במכירת סמים, ולהראות לה איך מתחת לספה יש מלא אקסטות. תכננתי להגיד לה בבכי שנמאס לי מזה, ולהרים מולה טלפון לחבר, להגיד לו שאני יורד מכל הסיפור. אז היינו אמורים להיכנס לרכב ולהתחיל לנסוע, כשרכב משטרה היה אמור להתחיל לנסוע אחרינו. היה מרדף, שבסיומו המשטרה הייתה עוצרת אותנו. השוטרים היו אמורים לשלוף אותי מהאוטו ולהתחיל להרביץ לי, כולל אפקט מדומה של דם בפה שהכנתי. הם היו אמורים לחפש ברכב, למצוא את הסמים בתיק של בר, ואז אני הייתי אמור להגיד 'זה לא שלי, זה שלה, אני לא מתעסק עם הדברים האלה".

בשלב הזה תכנן טל לשלוף טבעת מהשק של הסמים – ולרגש את חברתו ההמומה. "זה היה אמור להיות מצולם, אבל הקורונה הרסה את כל התכנית", סיכם טל. 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Bar Azulay (@barazu) on

 בהתבטל התכנית המופרעת שלו – לטובה, כנראה – נאלץ טל לדחות את הרעיון. השבוע, בגחמה של רגע, החליט לא להשהות יותר את הצעת הנישואים. הוא ידע שבר עומדת להעביר אימון בהתנדבות בקבוצת "השכנים של בן גוריון", הקהילה הווירטואלית של השכונה, והחליט לעשות מעשה. "כשטל הגיע מהמילואים הצעתי לו להצטרף לאימון שיועבר מהסלון שלנו לכל השכונה דרך זום, והוא הסכים. רק באותו הרגע הוא קלט שיש כאן הזדמנות – הוא התחיל להזמין לזום את כל המשפחה והחברים וכתב להם שכדאי להם להישאר עד הסוף, כי מחכה להם הפתעה".

בר לא חשדה בכלום, וגם העובדה שחלק מהאנשים רק צפו באימון ולא השתתפו לא עוררה את חשדה. "בסוף האימון טל אמר שהוא רוצה להעביר סדרת בטן, ונתתי לו את הבמה. הוא קרא לי לעמוד לצידו והתחיל להעביר תרגיל לא שגרתי, ואני נלחצתי ואמרתי למתאמנים שאני לא לוקחת אחריות על זה". בשלב הזה מתכופף טל כדי לקשור, כביכול, את השרוך בנעל – ומתרומם עם טבעת.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

. כשבר העלתה לנו דופק קבענו עם בר אזולאי אימון כושר בזום לשכנים, הערב ב20:00 השיעור היה פתוח לכולם כדי שנזוז קצת בהסגר הזה. בר הבטיחה להעלות דופק ובסוף האימון, טל החבר החמוד ביקש להדגים גם תרגיל משלו. וככה תוך כדי שהוא מסביר לנו לשחרר את הקלסול בתנועות סיבוב הוא המליץ לחזק את הקשירה של הנעל. והופ! שלף טבעת והפתיע את בר❤️ אהבה בימי קורונה #2 היינו צריכים קצת אור ביום כזה⭐ יא מרגשיםםםםם מזל טוב אהובים . . . . . .. . #אהבה #חתונהממבטראשון #חתונה #קורונה2020 #השכניםשלבןגוריון #תלאביבבלילה #תלאביבהיום #תלאביביפו #חיים #חייםשלי #כושר #ספורט #אופטימיות #בית

A post shared by השכנים של בן גוריון TLV (@tlv_bgn) on

 "כולם צרחו דרך המסך, אני הייתי המומה וקצת מסוחררת, מאושרת את הגג ולא ממש קולטת", סיכמה בר, "התכנית המקורית שלו הייתה תכנית קריפית לגמרי, לא הייתי עומדת בזה. האמת שהקורונה די הצילה אותי".