"אהבה אמיתית היא משהו שצריך לחגוג. זה משהו מאוד מיוחד, לא משנה אם אתה עשיר או עני". את המשפט הזה אמר ריצ'רד סטנדרז, מעצב שיער שהצליח לשנות את חייהם של בני זוג חסרי בית מהפיליפינים. 

רוזלין פרר (50) ורומל באסקו (50) ממחוז פמפנגה חיים כבר 24 שנים יחד ומתגוררים עם ששת ילדיהם בצריף קטן ורעוע וומתפרנסים מאיסוף בקבוקי פלסטיק. למרות הזוגיות הארוכה הם לא נישאו מעולם, כיוון שלא יכלו להרשות לעצמם לעמוד בהוצאות הגבוהות של חתונה. סטנדרז, שהבחין בהם מחוץ למספרה שלו ושמע את סיפורם, החליט לארגן לבני הזוג חתונה שלמה במתנה.

מעצב השיער נרתם לעזור בכל ההכנות, מההליך הבירוקרטי ועד למימון הטקס בכנסייה. "הסיפור של בני הזוג שחיים יחד למעלה משני עשורים, אבל לא יכולים להרשות לעצמם חתונה קטנה - נגע בי", אמר לאתר הדיילי מייל, "יצרתי קשר עם חברים שלי שיש להם עסקים בתחום החתונות והחלטתי להפתיע אותם בחתונה שכולה תרומות".

רוזלין פרר ורומל בסקו  (צילום: Rab4Love Studios, ViralPress)
צילום: Rab4Love Studios, ViralPress
רוזלין פרר ורומל בסקו (צילום: Rab4Love Studios, ViralPress)
צילום: Rab4Love Studios, ViralPress

החתונה עצמה עתידה להתקיים בהמשך השנה לאחר שייתקבלו כל האישורים, ובינתיים קיבלו פרר ובאסקו יום של צילומי חתונה זוהרים אחרי מייקאובר מרגש. רוזלין קיבלה שמלת כלה לבנה והינומה, ורומל לבש חליפה יוקרתית. "פעם חלמתי לערוך חתונה לבנה, אבל זה היה כשהייתי ילדה קטנה. כבר הספקתי לשכוח את זה", מספרת רוזלין, "מעולם לא היה לנו מספיק כסף וכל מה שהיינו מרוכזים בו זה להשיג מספיק אוכל מדי יום. אני מרגישה כל כך מבורכת ואסירת תודה שזה קרה".