את תסכימי לספוג הרבה מאחות שלך כשהיא כלה – בכל זאת, אפשר לתאר שהיא לחוצה ומוטרפת לקראת האירוע - אבל הסיפור הבא, אותו שיתפה אנונימית בת 28 ברשת החברתית רדיט, קיצוני במיוחד. בת ה-28 סיפרה כיצד אחותה הצעירה, כלה בת 26, "פיטרה" את אחייניתה בת הארבע – בתה של הכותבת - מתפקידה כשושבינה בגלל "ביצועים גרועים". "זה שבר לבת שלי את הלב. היא בכתה עד שהיא נרדמה", שיתפה האם של השושבינה המפוטרת.  

אחותה, כך סיפרה, תמיד הייתה פרפקציוניסטית: "אחותי תמיד הייתה מהאנשים האלה שצריכים שהכל יהיה מושלם, עד כדי כך שלפעמים קשה להיות בסביבתה", תיארה. כשהכלה הצעירה ביקשה מאחותה ומבתה להיות שושבינות, האחות ידעה שמדובר בסיכון ולא מיהרה להיענות לה. "הייתי די עצבנית, ידעתי שהיא הולכת להיות כלה נוראית", כתבה, וסיפרה איך למרות החשש היא הסכימה לבסוף. "אמרתי לה מההתחלה שאם היא תהיה מגעילה לילדה שלי, אני לא אוכל לעמוד בזה. היא הבטיחה שהיא לעולם לא תהיה מגעילה כלפי 'האדם האהוב עליה בכל העולם'".

ההכנות לחתונה היו אינטנסיביות. "במהלך החודשים האחרונים נאלצנו לתרגל ריקודים רבים, לשלם על שמלות יקרות מאוד ולהכיל את התקפי הזעם של האחות שלי", תיארה, והמשיכה וסיפרה כיצד בשלב מסוים התחילה הכלה לדחוק את השושבינה הקטנה מחוץ לחזרות. האמא לקחה את אחותה לשיחה כדי לברר מה קרה. "היא אמרה לי שהיא שמחה שהעליתי את זה כי היא חיפשה את הזמן הנכון. כנראה שהילדה שלי לא עשתה דברים כמו שצריך והיא פחדה שהיא תהרוס את החלום שלה אם היא תגיד משהו לא נכון או תטעה בריקוד באותו היום. שאלתי אותה אם היא חושבת שהאחיינית שלה לא מספיק טובה כדי להיות בחתונה שלה והיא ענתה שהיא לא יכולה להיות שושבינה".

מוכת תדהמה, ניסתה האחות הבוגרת להבהיר לאחותה הצעירה את משמעות החלטה. "שאלתי אותה איך אני אמורה להודיע את זה לבת שלי שמתרגשת מהחתונה, והיא אמרה לי לפתור את זה בעצמי". לאחר שהאמא בישרה על כך לילדה, השושבינה הקטנה והפגועה פרצה בבכי ונרגעה רק כאשר נרדמה.

הגולשים ברדיט לא נשארו אדישים לסיפור. גולשת אחת כתבה: "זה שזו החתונה שלה, זה לא אומר שהיא יכולה לרמוס את כל הרגשות של כולם, במיוחד לא של ילדה בת ארבע", ואחרת הוסיפה: "העובדה שהבת שלך בכתה עד שנרדמה העציבה אותי ממש. היא רק בת ארבע וכל כך קטנה. היא כנראה ניסתה כמיטב יכולתה וכל כך התרגשה".