אנחנו רגילים לראות תמונות של חתן וכלה שמבקשים, לעיתים באובססיביות, מהצלם לתעד רגעים היסטוריים: הנשיקה הראשונה שאחרי החופה, פריסת העוגה, הריקוד הראשון, חידוש השפתון. עיתון הניו יורק דיילי מדווח כי לאחרונה בקשה חדשה נוספת לרשימה של הזוגות: צילומים בבוקר שאחרי החתונה.

זוג במקלחת (צילום: MICHELLE JONNÉ)
חגיגה במקלחת. צילום של מישל ג'ונה | צילום: MICHELLE JONNÉ

"הצילום מנסה ללכוד את הקרבה בין הבעל והאישה"

מיטות מבולגנות, מקלחות מהבילות וזוגות חצי עירומים הם חלק מאלבומי החתונה החדשים, המציגים את ה"אפטר פארטי" של החתונה. המטרה: לתעד את הלילה הראשון שלהם כבעל ואישה, בעת האקט או אחריו. "אלו צילומים מאוד סקסיים וחושפניים", מספר מישל ג'ונה, צלם חתונות הגובה 650 דולר עבור סט צילומים שכזה. הצילומים מתרחשים בחדר השינה הפרטי של הזוג, או בחדר המלון.

"הצילום מנסה ללכוד את הקרבה בין הבעל והאישה", מגלה מליסה סקוורס, צלמת העוסקת בסטים של "פוסט חתונה". "הרגע המאושר והיפה הזה, בו שניהם מבינים שהם באמת בעל ואישה".

זוג במיטה (צילום: MELISSA SQUIRES)
לתעד את הקרבה. צילום של מליסה סקוורס | צילום: MELISSA SQUIRES

הנה, ילדים, פה אימא ואבא עושים את זה בדוגי

אחת הכלות שהחליטה לייצר סט צילומים מסוג זה מספרת שכל מה שהיא חשבה עליו הוא לשמר זכרונות של התקופה הטובה ביותר בחייה. "אני לא אראה את זה לילדים שלי בגיל 10, אלא יותר מאוחר. כשהם יהיו מבוגרים הם יוכלו להבין שהצילומים הם אומנותיים ולא פורנוגרפיים".

רגליים של בחור ובחורה (צילום: MICHELLE JONNÉ)
צילום של מישל ג'ונה. פרובוקטיבי או אמנותי | צילום: MICHELLE JONNÉ
בחור ובחורה במיטה (צילום: MELISSA SQUIRES)
לא מול הילדים. צילום של מליסה סקוורס | צילום: MELISSA SQUIRES

בחור ובחורה מחובקים במיטה (צילום: MICHELLE JONNÉ)
קבלו את החתן והכלה, במיטה. צילום של מישל ג'ונה | צילום: MICHELLE JONNÉ

יש משהו מאוד שובב וכיפי בצילומים כאלו, אבל לדעתנו כדאי להשאיר את התמונות האלו בגדר הרפתקה, להכניס אותם לסליק ולהסתכל בהם רק בהזדמנויות אינטימיות. בואו נודה בכך: צילומים מסוג זה הם אמנות, כמו שקלטת סקס ביתית היא קולנוע איכותי. אז אולי את האלבום הזה רצוי להוריד משולחן הקפה בסלון. בכל זאת, לא הכל צריך ללמוד מאימא ואבא.

>> מה איתכן? רצות לבקש גם מהצלם, או מוותרות על התענוג?

ממסיבת אוזניות ועד דארג קווין: הטרנדים שתפסו בעונת החתונות הנוכחית