mako
נשים
נשים

יעלו ויבואו: מצעד הכלות הכי יפות של 2020

השנה כל הטרנדים נזרקו הצידה וכל כלה מצאה את הקול הייחודי שלה בלוק נוצץ, אלגנטי, משתפך או קליל ונינוח. מערכת בלוג החתונות MyDay בחרה את 12 הכלות הכי שוות של השנה הסוערת החולפת

MY DAY | פורסם 16/12/20 07:00 

שנת 2020 לא הייתה שנה קלה למאורסות. תחום החתונות בארץ עבר תהפוכות רבות עם הנחיות שהשתנו בכל רגע והרבה מהכלות של השנה האחרונה היו צריכות, לפעמים בדקה האחרונה, לתכנן את כל החתונה שלהן מחדש תוך כדי ויתור על כל מה שחלמו ורקמו. 

ואולי דווקא בגלל כל הכאוס והבלגן, בשנה הזאת הכלות של ישראל מצאו את הקול הייחודי שלהן. אם בשנים קודמות אפשר היה לזהות בקלות טרנד אחיד ששלט בגזרת שמלות הכלה או התסרוקות, השנה ניתן לומר שכל כלה הייתה נאמנה לעצמה והלכה עם הסטייל הייחודי שלה עד הסוף. אספנו 12 כלות מהשנה האחרונה שעשו את זה הכי בסטייל.

קורל
השמלה של קורל. מתאימה לחתונת המדבר שלה |צילום: חן לוי

קורל | בהשראת המדבר

לחתונה בסגנון מידברן שערכה בכפר הנוקדים חיפשה קורל שמלה בסגנון חופשי ומדברי. היה לה חשוב שהבד יתאים לתאורה של הנוף ושתרגיש בו בנוח כאילו היא לא לובשת כלום. את השמלה המיוחדת שלה היא מצאה אצל המעצב ויוי בלאיש.
לעוד תמונות מחתונת המדבר של קורל

איה | קליל קליל קליל

במקום חתונה גדולה בגן אירועים, קיימו איה ובן זוגה חתונה עם מאה אורחים ביאמה בר בהרצליה. את שמלת הכלה הראשונה שלה קנתה באוקראינה - אבל אחרי שתוכניות החתונה השתנו, החליטה לחפש שמלה יותר קלילה. בבוטיק שמלות הכלה "כלה קלה" היא מצאה את מה שחיפשה: שמלה נקייה בשילוב חיתוכים מעניינים, שיחד עם תסרוקת טבעית וזר כלה מהמם נתנו את הטאץ' ללוק מיוחד אבל גם קלאסי.
לעוד תמונות מהחתונה ליד הים של איה

שמלת הכלה של איה
השמלה של איה. שמלה קלילה ואוורירית|צילום: מאמא צלמים

עדי | כמו נסיכה

אחרי דחיות ושינויים רבים, בסוף תוכננה החתונה של עדי ובן זוגה תוך יום אחד כדי להספיק לפני שההגבלות החדשות נכנסות לתוקף. עדי כיוונה מההתחלה לסגנון של סינדרלה. את השמלה המושלמת היא מצאה דרך האינסטגרם של המעצבת ברטה והרגישה ישר שהיא נועדה בשבילה. את הלוק עדי השלימה עם תסרוקת נינוחה אבל הכי מדויקת שיש ואיפור עדין וטבעי. אהבנו שלצד השמלה הנוצצת שאר הלוק היה סולידי וטבעי.

עדי שמלת כלה
שמלת הנסיכות של עדי|צילום: people photography

רותם |  תחרה ממבט ראשון

על החתונה: רותם, שהתחתנה בחתונת קפסולות בגן האירועים הנחלה, ערכה מחקר שמלות כלה לפני שיצאה למדידות. הראשון ברשימה היה מעצב האופנה עידן לרוס, אחרי שרותם ראתה שמלה שלו באינסטגרם שהרגישה שהיא חייבת למדוד. "מדדתי כמעט את כל השמלות בסטודיו, פשוט כי הכל היה וואו. בסוף, שאלתי אותו לגבי אותה שמלה שראיתי. היא הייתה מונחת איפשהו בצד ולכן פספסנו אותה. מדדתי אותה, ופה נגמר הסיפור". רותם נכנסת לרשימת הכלות היפות שלנו גם בזכות השלמת הלוק עם משקפיים הורסות וזר כלה מהמם.
לעוד תמונות מחתונת הקפסולות של רותם

רותם
השמלה של רותם - אהבה ממבט ראשון|צילום: ג׳ן סלדקוב
 

רותם
המשקפיים והזר משלימים את הלוק המיוחד |צילום: ג׳ן סלדקוב

נטף | לוק של מעצבים

לפני הקורונה תכננו נטף והחתן שלה, ינקי, שניהם מעצבי אופנה, אירוע גדול - אך ברגע האחרון ובהתאם להנחיות שינו את התכניות לחתונת בזק בחצר הבית בט"ו באב. את שמלת הכלה של נטף עיצב לא אחר מאשר בעלה; השניים הכירו בשנקר וכיום הם שם עולה בתעשיית האופנה והבעלים של לייבל אופנה משותף. נטף תמיד חשבה שהיא תעצב את שמלת הכלה שלה אבל מאחר והתחתנה עם מעצב שמחה להעביר את התפקיד אליו. "בהתחלה הוא פחד שהוא ייכנס לחופה ויסתכל איך יצאו התפרים בשמלה במקום להיות מרוכז בי, אבל אני שכנעתי אותו שיהיה בסדר". אהבנו את הטוטאל לוק המיוחד והבלתי שגרתי. 
לעוד תמונות מהחתונה של נטף

שמלת הכלה של נטף
את שמלת הכלה של נטף עיצב לא אחר מאשר בעלה ינקי|צילום: עמוס דביר
נטף
חתונה רומנטית בט"ו באב |צילום: עמוס דביר
 

סלי | המראה האימפולסיבי

התכנון המקורי היה חתונה גדולה באקו בחדרה, אבל בסוף נישאו סלי ובחיר ליבה בחצר ההורים בחתונה שתוכננה תוך כמה ימים. שמלת הכלה של סלי נקנתה מקהילה בפייסבוק: "אני בן אדם מאוד אימפולסיבי ואני לא צריכה לחשוב יותר מדי כשאני רואה משהו שאני אוהבת. חודש אחרי ההצעה, עוד לפני שסגרנו אולם, שוטטתי בקבוצה של כלות בפייסבוק שמוכרות את שמלות הכלה שלהן, ראיתי את השמלה, התאהבתי בה ממבט ראשון, התקשרתי לבחורה ואמרתי לה שאני רוצה את השמלה הזו. נסעתי אליה, קניתי אותה וזהו, ביום אחד בחרתי שמלת כלה". סלי נבחרה לרשימה בזכות סטייל הורס ולא מתפשר. אהבנו את התוספת של העגילים ומשקפי השמש לצילומים ואת התסרוקת שעשתה לעצמה לבד בבוקר החתונה.
לעוד תמונות מחתונת החצר של סלי

סלי
ביום אחד בחרה שמלת כלה|צילום: חן לוי
שמלת הכלה של סלי
את התסרוקת סלי עשתה לעצמה לבד בבוקר החתונה|צילום: חן לוי
 

שחר | טאצ' של אמא

שחר התחתנה בחתונה קטנה במושב במרכז הארץ, למרות שבמקור תכננה להינשא באירוע בלב המדבר עם 800 אורחים. את השמלה המושלמת עבורה היא מצאה בסטודיו של המעצבת נוי אליהו. את הלוק השלימה עם פרח שקטפה באותו בוקר מעץ בגינה שלה וזר כלה ששזרה האמא. אהבנו את הלוק הכולל המקסים והמיוחד, ובמיוחד את הזר שהביא איתו משהו אישי ומקורי.
לעוד תמונות מהחתונה של שחר

שמלת הכלה של שחר
את הלוק השלימה שחר עם פרח שקטפה באותו בוקר|צילום: אודי מוצני
 

קרן | הוליווד סטייל

שמלת הכלה הייחודית והמהממת של קרן הגיעה מהסטודיו של המעצבת ענבל דרור. "בניתי מתודה מסודרת של האופן שבו אחפש את השמלה שלי ופתחתי לשם כך טבלת אקסל. ברגע שהגעתי לסטודיו של ענבל דרור הבנתי שהשמלה שלי הולכת להיות משם. בסופו של דבר בחרתי את השמלה שאמא שלי ואני כינינו 'שמלת משחקי הכס'. הרגשתי כמו חאליסי בתוך השמלה הזאת, בייחוד בזכות הגלימה המרשימה והמיוחדת שהתווספה לה". קרן נישאה בחתונה עם 100 אורחים ביקב קיטרון בהפקה מפוארת של חברת ההפקות סטפס. בבחירת הלוק שלה היא שאפה למראה שנות ה-20 הזוהרות של הוליווד והיא קלעה בול, החל מהתסרוקת הייחודית ברוח התקופה ובעיקר בזכות שמלת הכלה היפהפייה והייחודית. טוטאל לוק הוליוודי גלאם אמיתי.
לעוד מידע על חתונה ביקב

שמלת הכלה של קרן
שמלת "משחקי הכס" של קרן|צילום: שי אשכנזי
 

אלינה | גלים וחול זהב

שמלת הכלה של אלינה עוצבה במיוחד עבורה אצל מעצב העל אלון ליבנה. הבד והעיצוב הסופי של השמלה נסגרו רק אחרי שאלינה ובעלה החליטו להתחתן בחתונת חוף אינטימית שתוכננה תוך שלושה ימים. הבד הנבחר היה מסוג משי נשפך שנתפר במיוחד בטכניקה שיצרה צורות אורגניות של גלים, קונכיות ושאר מוטיבים מעולם הים. גם הצבע של הבד, פנינה, נבחר כדי להתאים לחול הרך של חוף הים. בחרנו את אלינה לרשימה בזכות טוטאל לוק מושלם שכלל שמלת קוטור, רגליים יחפות ותסרוקת שהותאמה במיוחד ללחות ולרוח של הים.
לעוד תמונות מהחתונה של אלינה לוי

שמלת הכלה של אלינה
עוצבה בהשראת הים|צילום: עידן חסון
אלינה
הצבע של הבד נבחר כדי להתאים לחול הרך של חוף הים|צילום: עידן חסון
 

דניאל | סטייל מושלם ולא מתאמץ

הצליחו דניאל, שהצליחה להתחתן בין תקופות המגבלות בקיץ עם 250 אורחים בגן האירועים האחוזה בבית חנן, חיפשה שמלת כלה בסגנון קלאסי וחלק. "מדדתי בכמה מקומות בארץ ולא היה לי את החיבור, אז בהחלטה משותפת עם אמא שלי ואחותי החלטנו לנסוע לחיפושים בלונדון. עשיתי קצת חיפוש מקדים והגענו לבוטיק GALVAN בצ'לסי. כל השמלות שם היו מושלמות, משי שנשפך בול כמו שרציתי. שם גם מצאתי את השמלה שלי, אבל עם טוויסט, שמלה עם קולר שנתן איזה טאץ' ייחודי שממש אהבתי". 
לעוד תמונות מהחתונה של דניאל

דניאל
נסעה עד ללונדון בשביל השמלה |צילום: ארטיק צלמים
דניאל
הקולר מוסיף טאץ' ייחודי|צילום: ארטיק צלמים
 

שני בן פורת | לא כמו כולן

קונספט החתונה של שני היה מסיבת קוקטיילים, טאפסים, מוזיקה ואנשים קרובים ואהובים בגן הלאומי אפולוניה על הים בהרצליה. את השמלה לאירוע האינטימי והמרגש בחרה בסטודיו של המעצבת ליהי הוד. "מהרגע הראשון שראיתי את התמונות של השמלה ידעתי שזאת תהיה השמלה שלי. היא הייתה שונה ומיוחדת, לא מתאמצת אבל מרשימה בטירוף והכי חשוב - לא מזכירה אף שמלה אחרת שיצא לי לראות - וראיתי המון". בחרנו בשני למצעד בזכות בחירתה בשמלה כל כך מיוחדת ואלגנטית ובלוק לחלוטין לא שגרתי ומהמם.

השמלה של שני
השמלה של שני. שונה ומיוחדת|צילום: שי אשכנזי
שמלות כלה קורונה
"לא מזכירה אף שמלה אחרת שיצא לי לראות"|צילום: שי אשכנזי
 

דנה | גלאם על החוף

דנה נישאה בשמלת כלה של המעצבת דנה הראל. "השמלה הייתה פשוט שמלת חלומותיי. מדדתי אותה יחסית בהתחלה ואחר כך הלכתי לעוד לפחות 6-5 מעצבים. הבעיה הייתה שכל שמלה אחרת שמדדתי ישר חשבתי על השמלה של דנה, עד שהבנתי שאין לי מה להמשיך לחפש ומצאתי כבר את האחת". החתונה עצמה תוכננה תוך שבוע והתקיימה על חוף הים בנוכחות 60 אורחים. המראה של דנה מוכיח שלא צריך חתונה נוצצת כדי לדפוק הופעה נוצצת.
לעוד השראה מחתונות ליד הים

שמלת הכלה של דנה
"כל שמלה שמדדתי ישר חשבתי רק על השמלה של הזו"|צילום: תום סיימון
תגובות סגור
...טוען
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן