כבר חשבנו שקראנו כל סיפור חתונה מטורף שיש - ואז מגיע משהו חדש שמראה לנו שתמיד יש לאן לשאוף. לאחרונה פורסם באתר Reddit סיפור שובר שיאים על כלה שהחליטה לא להזמין לחתונה את בן זוגה הנכה של אחותה, כדי שלא יהרוס את תמונות החתונה שלה: "היא מפחדת שתשומת הלב תופנה אליו כי הוא שונה", שיתפה אחות הכלה את הגולשים.

"בעלי ואני תכננו להגיע, אבל כשקיבלנו את ההזמנה ראינו שהיא מיועדת רק לי", תיארה בפוסט שכתבה באתר, "כשהתקשרתי לאחותי היא אמרה לי שהיא מסכימה שהוא יגיע בתנאי שלא יופיע באף תמונה משפחתית". הבקשה נובעת, לדבריה, מהעובדה שבעלה מתנייד באמצעות כיסא גלגלים מאז גיל 16. "היא ניסתה להצדיק את עצמה והסבירה שכשאנשים יסתכלו בתמונות הם ישאלו רק עליו, כי הוא יהיה היחיד בתמונות עם כיסא גלגלים. היא אמרה שהיא רוצה שהפוקוס העיקרי יהיה עליה", סיפרה האחות.

ויש עוד כאלה:

האחות כמובן החליטה שלא להגיע לחתונה כלל, אבל באופן מפתיע משפחתה צידדה בכלה: "ההורים שלי התקשרו אליי וביקשו ממני להתנצל בפני אחותי כי היא עצבנית. אני כועסת רק מהמחשבה שזה נראה להם בסדר להוציא את בעלי מהתמונות בגלל המוגבלות שלו", היא כתבה, "בעלי שונא להתעמת עם אנשים והוא אומר שזה בסדר מבחינתו לא להצטלם, וזה גרם לי רק לכעוס עוד יותר כי עכשיו אני מרגישה רע עם זה שהוא מרגיש לא רצוי".

התגובות לא איחרו להגיע, וכולם, ללא יוצא מהכלל, תמכו בה: "זה לגמרי משהו שאת צריכה להילחם עליו. אחותך רוצה להדיר את בעלך מהתמונות בלי סיבה חוץ מהעובדה שיש לו כיסא גלגלים. זה לא מקובל", כתב אחד מהם ואחר הוסיף: "זה ממש מכעיס אותי. אנשים שוכחים מה הסיבה לחתונה בגלל שהם רוצים אירוע 'מושלם'". גולשת אחרת חשבה על רעיון יצירתי: "תקבעי באותו היום צילומים לך ולבעלך, ותפרסמו את התמונות כדי להראות לה עד כמה פוטוגניים ומהממים אתם".