שבר את הכוס עם גבס (צילום: ליאור צלמים)
שבר את הכוס עם הגבס | צילום: ליאור צלמים

חוש הרפתקנות של חתן כמעט ועלה לו ביוקר: בני זוג מהקריות שתאריך חתונתם חל שלשום יצאו נרגשים לצילומים לפני החופה בעכו העתיקה. אך החתן שזיהה חבל והחליט להיתלות עליו, נפל לפתע ארצה, שבר את רגלו - והפתיע את הכלה כשהגיע בגבס לחופה.

דרור ברקוביץ' לא דמיין שיגיע לסניף מד"א דקות לפני הרגע המאושר בחייו. "בזמן שהצטלמנו ראיתי חבל עבה קשור לגג של מבנה עתיק ואמרתי לצלם שאני רוצה תמונה אחרונה כשאני אוחז בחבל", סיפר ברקוביץ' ל"ידיעות אחרונות".

"טיפסתי לגובה של אולי 20 סנטימטר, תפסתי בחבל, והוא לפתע נקרע", שיחזר החתן והוסיף: "נפלתי ושמעתי בבירור את העצם נשברת". ברקוביץ' הסביר כי הדבר החשוב ביותר באותם רגעים מבחינתו היה לא להלחיץ את הכלה.

>> עם ליגת צלמי החתונות שלנו לא תשברו את הרגל

שבר את הכוס בהצלחה

"הבנתי שהמצב גרוע מאוד ולא סיפרתי לה", התוודה החתן וציין כי המתין שהיא תעזוב את המקום לפני שהלך לקבלת טיפול רפואי. בזמן שכל האורחים מתאספים באולם הגיע ברקוביץ' למרכז מד"א, ולאחר בדיקות גובסה רגלו.

החתונה הסתיימה בקטטה (צילום: ליאור צלמים)
רוקדים למרות הפציעה | צילום: ליאור צלמים

החתן הפצוע הבין שהוא אינו יכול בכוחות עצמו, והגיע על קביים לחופה. הכלה ההמומה שככל לא ידעה על הפציעה לא האמינה למראה עיניה, אך במהרה התעשתה וחופה התקיימה כדת וכדין, כולל שבירת כוס מוצלחת במיוחד.

"החתונה הייתה מדהימה", סיפרה הכלה ויקי גרשון לחדשות 2 באינטרנט. "דרור לקח הכל ברוח טובה ואפילו את הסלואו רקדו ללא כל הפרעה". ויקי הוסיפה שלמרות הפציעה והכאבים היא הרוויחה סיפור טוב לילדים, לנכדים ולנינים.

>> אולמות אירועים, טבעות, שמלות כלה ומוזיקה לחתונה
>> רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק