האורחים על הגדרות  

גל וליאור חלמו על חתונה ביום העצמאות, ולא הסכימו לתת לסגר הכללי שהוטל לשנות להם את התוכניות. הם החליפו את האולם בשטח חקלאי במושב, והזמינו 20 בני משפחה קרובים לטקס החופה שלהם. החברים, שלא הסכימו לוותר על המאורע, הגיעו למקום וצפו באירוע מעבר לגדר.

חתונה גל וליאור (צילום: studio AGS)
מאחורי הגדר. החתונה של גל וליאור | צילום: studio AGS

חתונה גל וליאור (צילום: studio AGS)
החברים על הגדרות | צילום: studio AGS

החתונה של אבישג הררי

כל המדינה עקבה אחרי המסע מעורר ההשראה של מירית הררי, שנפטרה לפני כמה חודשים ממחלת הסרטן. לכתה מילא את כולם בעצב אדיר, אבל רגע של אור בשנה האחרונה היה שזכתה בכל זאת ללוות את בתה אבישג בדרך לחופה ולהיות חלק מהיום הגדול. אבישג מספרת שבמקור הם רצו לחכות עם החתונה עד שיתאפשר להזמין יותר אורחים, אבל כשהבינו את מצבה של מירית מיהרו להקדים את האירוע ובסוף תכננו אותו בשבוע בלבד.

חתונה אבישג הררי (צילום: שי בוזגלו)
לא בלי אמא. מירית הררי מלווה את בתה אבישג לחופה | צילום: שי בוזגלו

הצילו נערות מטביעה והתחתנו מול הים

באחד מהדייטים הראשונים שלהם החליטו דנה ושי לצאת לגלוש יחד. בזמן שהיו במים זיהו מרחוק כמה נערות במצוקה ומיד נחלצו לעזרתן – במאמץ משותף הצליחו להעלות את הנערות על הגלשנים ולהביא אותן לחוף בבטחה. אחרי שלא יכלו לקיים את החתונה שלהם כמתוכנן בגן אירועים, התחתנו בסוף בחופה אינטימית בעתיקות קיסריה ומול הים, וסגרו מעגל עם הסיפור המרגש.

חתונה דנה ושי  (צילום: ג׳וסף סי)
סגירת מעגל. דנה ושי נישאים ליד הים | צילום: ג׳וסף סי

 

>> עוד רגעים מרגשים מחתונות בזמן קורונה 

>> מתחתנת? בואי להצטרף לקהילת הפייסבוק שלנו - הכלות של My Day

השמחה האחרונה של סבתא

יעל ויוני לא רצו לדחות את אירוע החתונה שלהם כיוון שהיו להם בני משפחה מבוגרים שהיה חשוב להם שייקחו חלק. אחרי שעשו את הדרך לחופה נכנסה בעקבותיהם הסבתא בהתלהבות מטורפת, וכמה שבועות לאחר החתונה היא אכן נפטרה.

חתונה יעל ויוני (צילום: תום סיימון)
סבתא מאושרת בחתונה של יעל ויוני | צילום: תום סיימון

חתונה חפוזה מתחת לבית

24 שעות לפני מה שהיה אמור להיות תאריך החתונה שלהם, החליטו רחל ועומר שהם בכל זאת רוצים להתחתן בתאריך המקורי. תוך יממה הם ארגנו טקס חופה מתחת לבית שלהם בגן מאיר בתל אביב, עם קומץ נוכחים שהגיע לקחת חלק באירועי הייחודי.

החתונה של רחל ועומר  (צילום: שי אשכנזי)
אהבה בימי קורונה. החתונה של רחל ועומר | צילום: שי אשכנזי

החתונה של רחל ועומר  (צילום: שי אשכנזי)
צילום: שי אשכנזי