אבי רמירז בודלי (22) החליטה שהיא לא מוכנה להתפשר על שמלת הכלה שלה: במקום להפקיד את המלאה בידי מעצבת או תופרת מקצועית, ולאחר שלא הצליחה למצוא בדיוק את השמלה שהיא רוצה בחנויות, היא החליטה לסרוג אותה בעצמה. 8 חודשים ו-70 דולר מאוחר יותר, היא התייצבה בחופה כשהיא לבושה בשמלת קרושה, אותה עיצבה בסגנון וינטג'.

עוד בערוץ הנשים:

רמירז הבינה שהשמלות שכן קולעות לטעמה יקרות בטירוף ולכן, לאחר שהסבירה לדודתה (שלימדה אותה לסרוג כשהייתה ילדה) מה בדיוק היא מדמיינת, הדודה המסורה התגייסה לפרויקט, לימדה אותה את הטכניקה של הסריגה הספציפית הזו - והפרויקט יצא לדרך.

כלה סרגה שמלה (צילום: dailymail)
שמונה חודשים של עבודה. אבי רמירז-בודלי | צילום: dailymail

9 שעות סריגה ביום

"כולם אהבו את השמלה שלי", סיפרה רמירז-בודלי לחדשות ABC, "היו אנשים שבמשך כל החתונה שאלו את דודה שלי שאלות על השמלה". מאחר ולדודתה ולה לא היתה תבנית מוכנה מראש לשמלה, העבודה עליה לא היתה קלה בכלל; הן התחילו מסריגת חתיכות הקרושה בנפרד, ורק לאחר מכן החלו לחבר אותן זו לזו. השתיים סיפרו שדווקא השרוולים היו החלק הקשה ביותר לביצוע: "זה לקח לנו 9 שעות כל יום. ניסינו להבין איך להניח את חתיכות הקרושה הסרוגות באזור בתי השחי והיה קשה להשיג בדיוק את האורך הנכון", הסבירה.

כלה סרגה שמלה (צילום: dailymail)
"כולם אהבו את השמלה שלי" | צילום: dailymail

השמלה נוצרה, אם תהיתם, מיותר מ-3218 מטרים של צמר, נתון שהיה חשוב לכלה הטרייה: "ברגע שמשקיעים כל כך הרבה זמן במשהו, רוצים לדעת את כל הפרטים הטכניים - גם כמה מטרים של צמר זה לקח", אמרה. "אני לא רוצה שאנשים יחשבו שזה משהו שפשוט רחקנו צ'יק צ'ק. בלי התבנית לשמלה זה היה ממש קשה ונדהמנו מהתוצאה כמו כל האורחים האחרים".

כלה סרגה שמלה (צילום: dailymail)
גם החתן ג'ייק אהב את התוצאה הסופית | צילום: dailymail

ומה לגבי החתן? ובכן, ג'ייק בודלי ידע שכלתו עובדת על שמלה, אבל היה קטן אמונה לגבי האם היא באמת תצליח ליצור אותה בסופו של דבר. "הוא נדהם מהתוצאה הסופית", סיפרה אבי. "אבל כל מי שמכיר אותי ידע שאעדיף פרויקט ייחודי על פני שמלה קנויה".

כלה סרגה שמלה (צילום: dailymail)
מזל טוב! | צילום: dailymail

>> כך תבחרי את שמלת הכלה המושלמת עבורך