View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Vancouver Photographer Miranda (@mirandandersonphoto)

לא קל לרגש אותנו עם סיפורי הצעות נישואים דביקות, אבל הסיפור הזה באמת מדהים. סאבי נוקאלה ושראת רדי הקנדיים יצאו יותר משנתיים, אבל הקורונה הפרידה ביניהם לחצי השנה האחרונה. התקופה הממושכת בנפרד גרמה לכל אחד מהם, כנראה, להחליט שהוא רוצה לקחת את הקשר צעד אחד קדימה ולהציע נישואים לבן הזוג - לא הייתה להם כל דרך לשער שגם הפרטנר שלהם מתכנן את אותו הדבר, ושזה הולך לקרות באותה השניה ממש.

לרגע המדהים אחראית צלמת בשם מירנדה אנדרסון, שנתבקשה על ידי סאבי לתעד את הצעת הנישואים שלה. "סאבי הגיעה אליי ואמרה לי שהיא מתכננת להציע נישואים לחבר שלה", סיפרה הצלמת לאתר FEMAIL, "התלהבתי ממש שהיא הולכת לעשות את זה, וקבענו שנאמר לשאראת שמצלמים צילומי זוגיות בלוקיישן רומנטי. ואז, יומיים לפני הצילומים, קיבלתי הודעה באינסטגרם משאראת עצמו, שידע שאני הולכת להיות הצלמת שלהם, והוא סיפר שהוא מתכנן להציע במהלך הצילומים כי זו הזדמנות טובה בעיניו".

אנדרסון מספרת שהיא הייתה בהלם: "הלסת שלי נפלה לרצפה", אמרה, והוסיפה כיצד הבינה מיד שהיא חייבת להמציא תוכנית גאונית כדי למנוע מאחד מבני הזוג להציע לפני השני. "שלחתי הודעות לשניהם בנפרד ואמרתי להם שכדי שנקבל את התוצאה היפה ביותר, אני ארמוז להם מתי להציע. כמובן שנתתי לשניהם את אותו הרמז - אמרתי שאני אגיד להם לעמוד גב אל גב ואז להסתובב. מתחילת הצילומים הייתי כל כך לחוצה לתפוס את הרגע בצורה מושלמת".  

למרבה המזל, שני בני הזוג זכרו את הבקשה של הצלמת, וכך יצא ששניהם הסתובבו, כרעו ברך ושלפו טבעת באותו הרגע ממש - כאשר הכל מתועד במצלמתה של אנדרסון. "זה היה כל כך מיוחד, בכיתי גם מאחורי המצלמה", סיפרה. כעבור פחות מחודש זכתה אנדרסון גם לצלם את החתונה של בני הזוג.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Vancouver Photographer Miranda (@mirandandersonphoto)