לא כל כלה לעתיד מקבלת את טבעת האירוסין שענדה הנסיכה דיאנה, אבל בשביל קייט מידלטון זה כנראה אך מתבקש. ארוסתו הטרייה של הנסיך וויליאם הציגה אתמול לעיתונאים את הטבעת שהעניק לה יורש העצר לרגל הנישואים הקרבים, אותה טבעת אירוסין שאביו, הנסיך צ'ארלס, נתן לאמו – הנסיכה המנוחה דיאנה.

>> אין לנו את הייחוס המשפחתי, אבל יש לנו גלריה די מרשימה של טבעות אירוסין

טבעת האירוסין של קייט מידלטון (צילום: WPA Pool, GettyImages IL)
נשארה עדכנית למרות השנים שחלפו? טבעת האירוסין של קייט מידלטון | צילום: WPA Pool, GettyImages IL

דיאנה וצ'ארלס נישאו בשנת 81', אבל למזלה של קייט הטבעת של דיאנה העשויה פלטינה נשמרה היטב במהלך השנים, ונראית כחדשה. מדובר בטבעת יוצאת דופן – במרכז אבן ספיר כחולה של 18 קראט וסביבה 14 יהלומים, ללא ספק כולם באיכות הטובה ביותר הקיימת, משובצים כולם בזהב לבן. הנסיך צ'ארלס שילם על התכשיט 28 אלף פאונד בשנת 81', והיום ערכה הוא 85 אלף פאונד (כחצי מיליון שקל), למרות שאין באמת מחיר על פריטים של הנסיכה דיאנה, בטח לא לטבעת, שהפכה לאחד התכשיטים המפורסמים בעולם. אין ספק שמדובר בטבעת מהודרת ומלכותית מאוד – אך האם היא הולמת את טעמה הצעיר של קייט? כנראה שכן.

בראיון שהעניקו אתמול בני הזוג לכלי התקשורת, הביעה מלכת אנגליה העתידית סיפוק ושמחה בתכשיט החדש, שאותו בחרה בזמנו דיאנה בעצמה. וויליאם, מצידו, סיפר לעיתונאים שהבחירה בטבעת של אימו היא הדרך שלו "להבטיח את נוכחותה של דיאנה באירוע". הוא שכח לציין כנראה שהטבעת הושמה בכספת, ורק חיכתה לרגע שוויליאם או הארי ישלפו אותה לבחורה שלהם.

>> מחפשים טבעת מעט יותר סטנדרטית? יש לנו כמה אופציות

טבעת האירוסין של קייט מידלטון (צילום: WPA Pool, GettyImages IL)
ספיר כחול ענקי ו-14 יהלומים. מהוגן או מיושן? | צילום: WPA Pool, GettyImages IL
אין תמונה
הטבעת המלכותית אז והיום
>> הזוג המלכותי כנראה לא יצטלם ככה: טרנד בסין - צילומי עירום לפני החתונה