זה קרה בחמישי האחרון – אנה ונדב הלחמי נכנסו לחופה, האורחים התרגשו, הרב ברך והגיע זמן שבירת הכוס. "הרב אמר שהגיע הזמן לשבור את הכוס, והכנסתי את כל הכובד שלי לתוך השבירה - ופתאם זה כואב", סיפר נדב בתכנית הבוקר לניב רסקין, "כל החברים שלי שהתחתנו מעולם לא אמרו לי שלשבור את הכוס זה כואב, אז זה הפתיע אותי".

נדב הרים את הרגל וזיהה שבר זכוכית גדול נעוץ בסוליה שלו. במקום להמשיך לעמוד ולקבל מהאורחים חיבוקים ונשיקות, הוא סינן לאחד החברים הטובים שיעזור לו להתפנות משם. אנה, בשלב הזה, לא ידעה מה קורה. "לי לא היה מושג, לא הבנתי למה הוא כל כך נחוש להוריד את הנעליים", סיפרה. "כולם קופצים לחבק ולבקש ברכות, והדבר היחידי שאני חושב עליו זה כואב לי, אני מדמם, ואני לא רוצה להגיד לאנה כי זה יום החתונה שלה", אמר נדב.

בני הזוג נכנסו לחדר הייחוד, ואחריהם נכנסו ארבעה אורחים רופאים. משם המשיכו לבית החולים. "הייתי האזרח שנכנס ויצא ממיון הכי מהר במדינת ישראל", סיפר נדב,  "כל הרופאים באו להגיד מזל טוב, צחקו עלינו וצחקו איתנו". אחרי שעה קלה הם שבו לאולם – נדב עם שלושה תפרים ובמצב רוח מעולה. "לקחנו את זה בצורה הכי טובה שאפשר", סיכמו השניים, "החברים חיכו לנו בחניה, הכניסו אותנו על כיסאות לאולם ישר לריקודים, נדב קפץ על רגל אחת כל הערב. אני חושבת שרוב האורחים לא ידעו בכלל מה קורה". "היו אנשים ששאלו אותי אם אני לא יודע מה עושים בחדר ייחוד", סיפר נדב מבודח.