2019 בפתח, והיומנים כבר מתחילים להתמלא בתאריכי החתונות של השנה הבאה עלינו לטובה. איך הן הולכות להיראות? בגדול, החתונות הופכות פחות ופחות רשמיות, ויותר ספונטניות וקלילות - מגמה שתגיע השנה לשיא עם הבחירות הלא-מתאמצות-אבל-מתוחכמות של הזוגות, שיכללו טאץ' של נוסטלגיה ווינטאג'. בין אם אתם מתכננים חתונה ובין אם אתם עומדים להיות אורחים בכמה, קבלו את כל הטרנדים החמים אותם תפגשו השנה.

Food trucks

כחלק מהרצון לברוח מהאירוע המסורתי ומשירותי הקייטרינג המוכרים, החלו המתחתנים להזמין לחתונות משאיות אוכל שמגישות מגוון רחב של אפשרויות, ממנות גורמה ייחודיות ועד לג'אנק פוד מפנק. כשהאורחים יכולים לבחור בין טרטר דג, טאקו מקסיקני או פיצה – הרשמיות של האירוע יורדת ומתקבלת אווירה של יציאה כיפית בעיר. כחלק מהטרנד הזה מתחתנים אפילו מזמינים לארוחת האפטר פרטי שלהם מנות ממקדונלד'ס או מדומינוס.

 

ממתקים של פעם

בחתונות הכשרות מנסים לנצח את מוקש קינוחי הפרווה והמתחתנים מחפשים איך לפנק את האורחים שלהם, למרות שהקינוחים לא כוללים חמאה או שמנת. השנה תראו הרבה יותר עמדות עם "קינוחים של פעם" - חלווה, בקלוואה, פיצוחים, מלבי, ממתקי קוקוס ורודים ואפילו כנאפה. ה"בסטות" האלה, ששואבות השראה מהשווקים בארץ, מציעות לאורחים משהו חריג בנוף החתונתי המעונב.

שביל פרחים לחופה

בעונת החתונות הבאה אתם הולכים לראות הרבה שבילי חופה מקושטים בפרחים. הסיבה לטרנד הזה היא קודם כל עיצובית, אבל המתחתנים פותרים על הדרך את אחת הבעיות הגדולות של החתונה: הרגע שבו החברים הטובים מסתירים לסבא וסבתא את החופה המרגשת. כשהזוג מקשט את השביל בפרחים הוא מגדיר את אזור הישיבה ומאפשר למבוגרים לצפות בחופה בלי הפרעות.

חופה מקושטת (צילום: shutterstock)
מגדירים את השביל לחופה בפרחים | צילום: shutterstock

צילומי פולארויד

תסתכלו על המקרר שלכם. מה אתם רואים? פסיפס מגנטים שדהו מהחתונה של בן הדוד, שכשתעברו דירה תזרקו כנראה לפח. לאחרונה אורם של המגנטים הולך ודועך, ובמקומו מביאים המתחתנים לאירוע מצלמות פולורואיד. למצלמות האלה, שמפתחות בצורה מיידית את התמונה, יש אפקט כפול - הן גם נותנות מתנה מיידית לאורחים ועל הדרך גם מעניקות תחושה וינטג'ית כיפית. 

בוהו שיק

בין אם אלה שמלות כלה מתנפנפות וארוכות ובין אם עיצובי מקרמה וצבעים בוהקים, סגנון הבוהו שיק ימלא את החתונות הקרובות בסטייל. הרצון לחזור למקורות ולשלב את אווירת הסיקסטיז בעיצוב האירוע מביא איתו סטייל ייחודי: לוכדי חלומות תלויים, זרי פרחים בצבעי פסטל וכלי קש בגדלים שונים.

View this post on Instagram

בוהו שיק�� עיצוב : גוני שביט @adiamarproductions #בוהושיק #חתונהבטבע #חתונהבישראל #חתונהאורבנית #israel #bohoshick #bohostyle

A post shared by Adi Amar Productions (@adiamarproductions) on

 

סייעו בהכנת הכתבה: רויטל זילביגר פלורסטה עיצוב ארועים, עדי אמר הפקות, אלי תייר אירועים