תמונה בשמלת כלה (צילום: פייסבוק)
שמלת החלומות: עלתה רק 20 דולר והתאימה בדיוק | צילום: פייסבוק

המנהג של נשים שרוכשות שמלת חתונה למרות שאין להן שום אופק חתונתי שמור בדרך כלל לעלילות די שחוקות של סיטקומים, אבל מתברר שיש נשים שעושות את זה גם בחיים האמיתיים. אישה אנונימית הצליחה להקים עליה את קבוצת הפייסבוק הפופולרית That's It, I'm Wedding Shaming, לאחר שהעלתה תמונה של עצמה בשמלת חתונה, קטפה שלל מחמאות מחברי הקבוצה ואז חשפה כי היא אינה מתחתנת כלל.

האישה, כנראה אמריקאית, סיפרה כי נתקלה בשמלה במקרה בחנות העתיקות המקומית והתאהבה בה. אלא שהטקסט שצירפה לתמונה אכן היה מבלבל: "מצאתי את שמלת החתונה העתידית שלי היום", כתבה, "לא יכולתי לוותר עליה. היא עלתה רק 20 דולר והתאימה בדיוק". הגולשת הנרגשת סיפרה שאין לה מושג בת כמה השמלה - וביקשה לשמוע משאר הגולשים אם הם סבורים שהשמלה הולמת אותה.

 

הפוסט והתמונה קיבלו שלל תגובות מחמיאות ואיחולים לבביים על נישואיה הממשמשים, אלא שאז ערכה האישה את המלל המקורי והוסיפה פרט די חשוב: "תודה לכם על האיחולים! אני לא ממש מתחתנת עדיין, אבל אתם יודעים... יום אחד". היא אמנם לא חשפה אם היא רווקה או נמצאת במערכת יחסים, אבל זה הספיק בשביל לגרום לכל המגיבים להתהפך עליה ב-180 מעלות.

"למה לקנות שמלת כלה בלי חתונה באופק?", תהה אחד המשתמשים, ואחר הסכים: "זה פשוט מוזר". תגובות נוספות היו קצת פחות נחמדות: "ככה מפחידים פרטנרים פוטנציאלים, גברים, נשים, א-בינאריים, מיניות נזילה או הכל ביחד. גברת, את מ-פ-ח-י-ד-ה". "היא גם משוגעת וגם בעלת טעם רע", נכתב בתגובה נוספת, ואחר פשוט סיכם: "בואו נקווה שעד שיעבור מספיק זמן והיא תתארס לבסוף - היא כבר תשנה את דעתה, כי השמלה הזו מכוערת".