קבוצות השיימינג לחתונות הן טרנד גואה בחו"ל, ואפשר למצוא בהן סיפורים נפלאים על כלות לעתיד עם רעיונות מקוריים מאוד. למשל הצעירה האמריקאית האלמונית הזו, שהסעירה מאוד את הקבוצה כשהעלתה שאלה מפתיעה: האם היא יכולה להציע למוזמני החתונה שלה להשתין בחצר?

"אוקיי זו בטח שאלה מוזרה", כתבה, בתרגום חופשי, הצעירה, והמשיכה - "אז החתונה שלנו עומדת להיות בחצר ויש לנו שער שמוליך החוצה. בפנים יש לנו שני חדרי שירותים לאורחים, ואנחנו מתכננים שיהיו בערך מאה איש בחתונה. עכשיו, זה הרבה אנשים לשירותים, נכון? אז השאלה שלי, האם זה יהיה מוזר אם אני אשים מין שלט חמוד שכתוב 'גברים תעשו את העניינים שלכם בחוץ' עם חץ שמפנה לחצר? אני רק רוצה לחסוך כמה הורדות מים. נשים וילדים כמובן בפנים, אבל בחורים יכולים להשתין בחוץ, או שזה גס-רוח מדי?"

הגולשים, חוץ מאשר להגיב בצחוק גדול לבקשה המיוחדת, חשבו ברובם שהרעיון של הכלה ממש לא לעניין. חוץ מבודדים שטענו שזה הגיוני בסך הכל לשלוח את האורחים שלך להשתין בשיחים, השאר היו תמימי דעים שזה רעיון רע מאוד: "'כמה קלאס: 'בואו לחתונה שלנו, בבקשה להשתין בגינה'", כתב גולש אחד. "אז יהיו לך גברים ששולפים את האיבר שלהם לכל אורך המדשאה? זו תמונה לאלבום החתונה", הוסיף אחר. "תשכירי שירותים ניידים", הציע מישהו, וגולש נוסף סיכם: "זה יהיה שמח עד שהדוד ברט ייתן איזה גוש באמצע המדשאה".