שאלה פשוטה שעלתה בפורום חתונות אמריקאי בפייסבוק הציתה דיון מעניין, כאשר כלה לעתיד פנתה לחברי הקבוצה וביקשה מהם שיביעו את דעתם בקשר להתלבטות קשה שיש לה ולארוס שלה: האם זה יהיה מעפן שלא לספק לאורחי החתונה בר משקאות חופשי?

"אנחנו עורכים חתונת בראנצ' במסעדה קטנה בין השעות תשע וחצי לשלוש וחצי אחר הצהריים. תהיה ארוחת בראנצ' מלאה, שולחן קינוחים גדול, ויוגשו מגוון מיצים, משקאות קלים וקפה כמובן. אנחנו לא כל כך רוצים לעשות בר אלכוהול חופשי, מתלבטים אם להגיש אלכוהול בתשלום אבל עדיין לא החלטנו. שנינו לא שותים אלכולהול בכלל מסיבות שונות, וגם לא מחזיקים אלכוהול בבית. אם אנחנו מזמינים אלינו הביתה, אנחנו מספקים את כל האוכל אבל לא מגישים אלכוהול. היו לנו אורחים שהביאו איתם".

הכלה ממשיכה ומשתפת שלא אכפת לה במיוחד מה אנשים חושבים, אבל בכל זאת מבקשת לשמוע את דעתם של חברי הקבוצה – שענו לה בהמוניהם. כמעט אלף גולשים השתתפו בדיון הסוער והיו חלוקים בדעותיהם: חלק היו המומים מהרעיון שלא לספק אלכוהול בחינם לאורחים, ואחרים טענו שבהתחשב בשעה של החתונה, זה סביר לגמרי.

"בגלל שזו חתונת צהריים הייתי מביא שמפניה, יין ובירה", כתב גולש, ואחר הוסיף, "בבראנצ' הייתי מצפה למימוזה, בלאדי מרי ובליני, אבל לא לבר חופשי". גולש אחד כתב שבתור עובד קייטרינג, הוא ממש לא ממליץ לכלה לוותר על הבר: "כל חתונה יבשה שהייתי בה הייתה משעממת. אני יודע שאלכוהול לא עושה את המסיבה, אבל זה הניסיון האישי שלי".

"הייתי מאוד מאוכזבת לגלות שלא מספקים לי אלכוהול בחתונה", כתבה גולשת נוספת, "תשימו אפילו רק בירה או יין, זה עדיף מכלום". אבל היו גם גולשים שפסקו שאין שום צורך בבר: "בהחלט לא הייתי מצפה לבר חופשי בבראנצ', זה לא מעפן בכלל", כתב אחד. "לא ברור לי למה אנשים מצפים לבר חופשי בחתונה, הם מקבלים ארוחה חינם אז הם יכולים לשלם על המשקאות שלהם", כתב אחר, וגולשת שלישית אמרה את מה שהכי רצינו לשמוע: "החתונה שלך, האג'נדה שלך. נקודה".