זוגות מאורסים שנמצאים כפסע מהחופה לא תמיד ערים לרמזים מטרימים שיכולים היו לחסוך להם הרבה כאב לב ולגלות להם מראש שהם לא נועדו זה לזו. אבל יש מקרים בהם הסימנים מבשרי הרעות גלויים וקשה מאוד להתעלם מהם. למשל, כשאדם מכנה את ארוסתו "לא טהורה" ואוסר עליה ללבוש שמלת חתונה לבנה - לא נהיה מופתעים לגלות שזה לא נגמר באושר ובעושר.

כך אכן עשה גולש אנונימי בן 32, שביקש מגולשים אחרים באתר Reddit לייעץ לו בסיטואציה. האדם, שכתב שהוא מגיע מ"רקע מאוד דתי ואמונות נוצריות חזקות", הסביר כי לפי המסורת המשפחתית שלו לארוסתו בת ה-23 אסור ללבוש שמלה לבנה משום שהיא לא בתולה. "כשהתחלתי לצאת איתה אימא שלי שאלה אותי אם היא 'טהורה׳'", כתב הגולש, "ואני הייתי כנה ואמרתי לה שהיו לה חברים לפני שהיא פגשה אותי".

הארוסה, באופן טבעי, לא הגיבה טוב לעניין: "היא ממש התעצבנה כששאלתי אותה אם היא תוכל ללבוש שמלה צבעונית ביום החתונה, אבל היא הסכימה. אז התחלנו לבחון שמלות כחולות עם נצנצים במקום", כתב, "אבל עכשיו יש לה ספקות. היא אומרת שהיא לא יכולה להתחתן איתי בגלל שהיא מושפלת מדי מכל הסיטואציה. אני לא באמת רואה איך זה עניין גדול".

המגיבים לפוסט, כך נראה, שמחו במיוחד להסביר לאדם מדוע זה אכן ביג דיל: "זה חולני", כתב אחד מהם, "ואני לא מאמין שהחברה שלך נשארת איתך אחרי זה". "זו לא מסורת נוצרית ולא מסורת מודרנית", הסביר אחר, "אין 'צבע נוצרי' לבתולין בזמן הנישואין או כל דבר אחר, בתנ"ך נשים בתולות שמעולם לא נישאו לבשו חלוקים צבעוניים. עד תחילת המאה ה-20, כחול היה הצבע המסורתי שסימל טוהר, וחתונות נערכו כשאנשים לבשו כל מה שהם נראו בו טוב. לבן הפך להיות סמל בגלל שמלת החתונה של המלכה ויקטוריה".

מגיב נוסף כתב – "להכריח אותה לצעוד לחופה בשמלה צבעונית זה מגוחך משום שזה כאילו שאתה מצמיד לה אות קלון אחת גדולה. אם אתה חושב עליה דברים כאלה נוראיים ורוצה לגרום לה למבוכה פומבית, עדיף שתעשה לה טובה ותיפרד ממנה עכשיו".