איך אתם מתכננים להגיע לחתונה שלכם - בלימוזינה מפנקת, בכרכרה רומנטית רתומה לסוס או אולי בטרנטה שלכם שהחבר'ה יקשטו? אם הרעיון הזה נשמע לכם מופרך, מעניין מה תחשבו על הזוגות הבאים, שבחרו להיכנס לחתונה שלהם בדרך הרבה יותר ייחודיות ונועזת.

טיול בשמי הארץ 

לפני שניקי ותומס נכנסו לאולם החתונה שלהם, הם עשו קפיצה קטנה לאתרי צילומים בדרך. כדי שהתמונות תצאנה יפות במיוחד, הם שכרו הליקופטר, ויחד עם המלווים שלהם טיילו בין פסגות הרים יפהיפיים בניו-זילנד ועשו פוזות למצלמה.

מדוושים כל הדרך לחופה

הזוג הנחמד והירוק הזה מפתיע את האורחים שלו, ונכנס אל מקום האירוע כשהוא רכוב על אופניים. האורחים מפרגנים במחיאות כפיים רמות, ואורח אחד פורץ בצחוק גדול – כנראה שהרעיון ממש שיעשע אותו.

אבל מה אשם החמור?

קשה לומר באיזו מדינה הם מתחתנים, אבל החתן האקזוטי בוחר להגיע לחתונה שלו רכוב על גבי חמור, לא פחות. את הכלה לא רואים, אבל אפשר לשמוע שהקהל מבודר מאוד מהכניסה המקורית.

צניחה חופשית מדי

החתן הבא חשב שלצנוח לתוך החתונה שלו זה רעיון מבריק. הוא בטח שינה את דעתו כשהשושבין שלו התרסק לתוך המכוניות של האורחים, וכשהוא עצמו צנח הישר לתוך צמרת העץ הסמוך, ונשאר שם.

כניסה מוזיקלית

אולי הם שוחרי מוזיקה קלאסית, אולי החתן פסנתרן – אחרת קשה להסביר את הבחירה התמוהה של הזוג הזה, שנכנס לחתונה כאשר הכלה ישובה על פסנתר כנף לבן וענקי. את הפסנתר נשאו לובשי לבן יחד עם דחיפה קלה של החתן, כאשר בשיא הוא התיישב ליד הפסנתר ופרט עליו. רק בכאילו.

שוטי שוטי כלתי

גם הבחירה של בני הזוג להיכנס אל האולם בתוך ספינת מפרש מצועצעת ולבנה, היא קצת תמוהה. אין צורך לומר שבאולם האירועים לא זרמו מים, וכי מדובר בפסל של סירה – הזוג המלכותי לווה במלחים נאים שהשיטו אותם אל לב האירוע, ולאור זיקוקים דפקו את כניסת הימאים שלהם.

כניסה היסטורית

בסגנון כיבוש המצדה הגיעו החתן והכלה האלה בתוך כרכרה עתיקה, כאשר עבדים לבושים כמצרים נושאים אותם. אולי הם חשבו לשחק אותה נפרטיטי ופרעה? לא ברור.