עונת החתונות הבוערת מעלה הרבה שאלות, ביניהן השאלה הנצחית: צ'ק או מתנה. התשובה עליה אוטומטית וברורה מאליה: צ'ק, וכמה שיותר שמן. אחרי הכל, המנה לא משלמת את עצמה, גם לא הסנטר-פיס מהזהב. אבל כשחושבים על זה לעומק, יש מתנות שמנצחות כל צ'ק - מתנות באמת שוות, כאלה שחלמתם לרכוש לעצמכם אבל אין לכם לב, מצפון ומספיק כסף בעו"ש בשביל להוציא סכום כזה על פנטזיה.

התנאי הוא ברור: אם מישהו מתעקש להביא לכם מתנה מקורית, היא חייבת להיות כזאת שמושקעת בה מחשבה, ובמקביל גם הרבה כסף. הנה כמה רעיונות באמת ראויים, שהרבה זוגות טריים ישמחו לקבל.

 
אין תמונה
סוויטת הכלולות במצודת דוד. פינוק רציני

ליל כלולות בבית מלון

לשוב הביתה או ללכת למלון? זאת שאלה שכל זוג מתחבט בה, במסגרת הדילמות הרבות שמעלה החתונה. רובינו חסידים גדולים של פינוק עד הסוף, אבל מודעים היטב למחיר ולכן, לא פעם זוגות מוותרים על התענוג. הם הוציאו כבר כל כך הרבה על החתונה, וגם ככה עוד חודש הם כבר על מטוס לתאילנד. אבל חברים, לשוב הביתה אחרי ליל כלולות היא התרסקות קשה למציאות. לכן, לילה או שניים בבית מלון, כל בית מלון, יכול לגמרי לעשות את העבודה.
למשקיענים
: לילה במלון מצודת דוד בירושלים.
כמה זה יעלה לכם
: חבילת כלולות של 2 לילות הכוללת סוויטה, ארוחת ערב זוגית במסעדת הסקאלה, טיפול זוגי בספא וג'קוזי – 4,000 שקל. יש כמובן אופציות זולות יותר.

שמיכת טלאים מקורית או פרוכת מעשה יד

חברת my guy החליטה להעניק טאץ' אישי וייחודי למוצר הכי בסיסי שיש לנו במיטה: שמיכה. בחברה מציעים שמיכת טלאי מקסימה ומרהיבה שנעשית בעבודת יד ובהשקעה מרובה. הטלאים עצמם מורכבים ממה שרק תבקשו: החל מתמונות ועד ההזמנה לחתונה. המחיר מתחיל ב-200 שקל ומשתנה בהתאם לגודל השמיכה והבקשות.

אין תמונה
שמיכת הטלאים מבית my guy. מתנה מקסימה, מקורית ובעלת מחשבה ושימוש

למשקיענים: תוסיפו עוד כמה ג'ובות ותשקיעו בפרוכת יוצאת דופן לחופה עצמה. בדומה לשמיכה, מדובר בפרוכת המורכבת מבדים ותחרות לבנות בלבד, שרבה אפשר לשזור מה שתרצו. אחרי החופה היא תישאר כמזכרת לזוג המאושר, ואף יכולה לשמש ככיסוי למיטה זוגית.
כמה זה יעלה לכם
: חופה בגודל 2.20 מ"ר - 1,800 שקל, כולל 15 תמונות. ניתן להזמין בכל גודל רצוי, המחיר משתנה בהתאם. ניתן להשיג באתר החברה או אצל ליאת 050-4393283/ קרן 050-6650432.

אין תמונה
בטח שאני עושה גם פנלים
עוזרת בית לשנה

מיתוס חבוט אומר שהשנה הראשונה לנישואים היא לא פשוטה, וריבים על עבודות הבית הם חלק מהעניין. הנה מתנה שממש תוכל לעזור לזוג הצעיר לעבור אותה בקלות: עוזרת בית לשנה. דמיינו לעצמכם: זוג טרי גר ביחד ורוצה להמשיך את ירח הדבש. הפיתרון: הוא לא צריך לנקות את הבית!

עשו חישוב לבד: עוזרת בית לוקחת משהו כמו 40 שקלים לשעה, 200 שקל ליום. בידקו בעצמכם מה הכי נכון לכם: לקחת אותה מראש לפעם בשבועיים למשך חצי שנה או להשקיע ממש לשנה שלמה. תלוי בתקציב שלכם, אבל כמה פשוט – ככה שווה.

חניה בתל אביב

אחת הצרות הגדולות ביותר עבור זוג צעיר שמתגורר בתל אביב היא סוגיית החניה. דמיינו לכם כמה אושר יעניק להם הגילוי שמעתה הם לא צריכים לחפש מקום חניה בשתיים בלילה, לא לקבל דו"חות על גבי דו"חות, ולא להיסחב עם שקיות מהסופר 2 קילומטר מהחניה לבית. נכון, זה לא זול, אבל מובטחת לכם סגידה מדי יום ביומו כשהם יגיעו הביתה מהעבודה.
כמה זה יעלה לכם: כ-500 שקל לחודש.

מצלמה

מצלמה טובה היא פריט חובה בכל בית, במיוחד באחד של זוג צעיר בדרך לירח דבש שכבר מתכנן להקים משפחה. משום מה יש לנו נטייה לא מאוד להשקיע בסוג, וחבל - כי גם פה האיכות חשובה ועשויה לתת למצלמה חיים ארוכים. זה בהחלט הצ'אנס שלכם להבריק.
כמה זה יעלה לכם: הנה מצלמה במחיר סביר שקיבלנו עליה המלצה מצלמת: PowerShot S5 IS של קאנון ב-1,499 שקל. 

 סירים למטבח

לפני שתאשימו אותנו בטרחנות, הקשיבו נא: אנחנו יודעים שלהביא סירים נשמע כמו משהו ארכאי ועתיק. זה אפילו מזכיר קצת את הסיפולוקס של פעם וסט הסכו"ם המשמים. אבל החיים מובילים אותנו להבנה שכל זוג חייב לעצמו סט סירים איכותי במטבח. כשהדגש הוא על המילה "איכותי".

אין תמונה
סירים מבית קלאסיקה. מתנה שערכה רק עולה עם הזמן

למשקיענים: סט סירים מבית BERNDES בציפוי בריאותי קרמי המצריך מעט שמן, אם בכלל. יש להם עוד יתרונות שתוכלו לחקור בעצמכם באתר הבית של היבואנית "קלאסיקה", אבל חשוב לנו לומר שהם גם מעוצבים מגניב ומגיעים בצבעים שמנת, בורדו וירוק.
כמה זה יעלה לכם: החל מ-1,500 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות "קלאסיקה".

 מיקסר מקצועי

באותה נימה: חובבי המטבח ישמחו מאוד מיקסר מקצועי, עם כמה שיותר דרגות מהירות, שקט והכי חשוב: מעוצב לעילא. דעו כבר עכשיו: אם זה עולה 500 שקל, לא לזה התכוונו.
למשקיענים
: מיקסר מבית KITCHENAID. נראה לנו שאמרנו הכל.
כמה זה יעלה לכם
: 1,049-6,499 שקל. מוזמנים להתרשם באתר של ניופאן.

אין תמונה
מיקסר מקצועי מבית ניופאן. אם הזוג חובב מטבח, הוא יודה לך לעולמי עד

 עוגת חתונה מעוצבת

זוכרים את עוגת הקומות של פעם? באמריקה זה עדיין תופס חזק, אצלנו משום מה הרוב מעדיפים שלא לשים אלפי שקלים על עוגה ולהסתפק במוס של האולם. עם זאת, טרנד עוגות החתונה קורם לו עור וגידים בארץ, ובמקום זו המסורתית, יש שלל טעמים ועיצובים שהופכים את החוויה למדהימה. אז בהנחה שהזוג לא בחר אחת כזאת, אתם יכולים לבחור לרכוש להם אחת.
למשקיענים
: עוגת חתן כלה מבית סטודיו "טלטלים" המתמחה בעיצוב עוגות מבצק סוכר ומציע עוגות הומוריסטיות שמעלות חיוך ואולי גם דמעה. של שמחה.
כמה זה יעלה לכם
: החל מ 1,500 שקל. ניתן להשיג באתר טלטלים.

אין תמונה
עוגת החתונה מבית טלטלים. גימיק מתוק

מזוודות לירח דבש

הנה משהו פרקטי בעליל שיוכל לשמש את הזוג לכל נופש שיהיה ובמיוחד לירח הדבש הצפוי: מזוודות איכותיות, טובות ובדומה לסירים, לא כאלה שנרכשו בסופר.
למשקיענים
: מזוודה קלה מבית סמסונייט מדגם COSMOLITE, שנטען עליה שהיא קשיחה אך בעלת המשקל הנמוך בעולם. היא תעלה לכם בין 2,500-3,000 שקל ברשתות תיק התיקים, ארנקי שולה וחנויות התיקים המובחרות.
לאופנתיים
: טרולי של לואי ויטון שמעניק אפשרות גם לחתימה אישית עם ראשי התיבות של החתן והכלה. וכן, האפשרות הזאת עולה כסף והרבה. ניתן להשיג אצל לואי ויטון ישראל – ה' באייר 32, כיכר המדינה, תל אביב.

אין תמונה
מזוודות לירח דבש שיעשו חשק לעוד המון חופשות. מימין: סמסונייט. משמאל: טרולי של לואי ויטון

טיפולי פנים וספא

איכשהוא כשמגיעים לפינוק עצמי, המקסימום שאנחנו מוכנות לשחרר זה 500 שקל לספא נעים עם ארוחת בוקר. לכן, מי שבאמת מכיר את החתן והכלה ויודע לומר שמדובר בזוג נהנתני שישמח להתפנק עד הסוף, יכול לרכוש להם יום של טיפולים אסתטיים ופינוק של ממש, שכולל יותר מ-45 דקות של עיסוי שוודי. התנאי הוא כמובן להכיר את הנפשות הפועלות ולהעניק להם את המתנה מראש.

למשקיענים: "רונית רפאל – מדע היופי" מציעים חבילת טיפוח בשווי 5,000 שקל (לפרטים: האתר של רונית רפאל). בוטיק היופי של מימי לוזון מציע אוברול כללי של טיפול פנים, עיסוי גוף, מניקור ופדיקור. בין היתר גם יהיו שם קפה, מאפה, מיצים טבעיים ופירות. הפינוק נמשך 4 שעות ועולה 1,000 שקל (לפרטים: אתר הבית של מימי לוזון).

>> אפרופו חתונות: כבר ראית את שמלת הכלה של נינט טייב?
>> בואו להשתתף בחתונת השנה