@estherandrewsbridal

I hand knit my wedding dress on my commute to work ##handknitteddress ##knittingtiktok ##spacewedding ##diyweddingdress ##fyo

♬ Up Beat (Married Life) - Kenyi

 

אסתר אנדרוס, מעצבת שמלות כלה סרוגות, החליטה במקום למדוד שמלות כלה לקראת החתונה שלה להכין את השמלה שלה בעצמה. רק שאנדרוס סרגה אותה בדרך מיוחדת במינה: במהלך נסיעה לעבודה שלה ברכבת התחתית בניו יורק: "סרגתי אותה במשך תשעה חודשים וסיימתי להכין אותה ממש יום לפני החתונה", סיפרה אנדרוז בסרטון שהעלתה לחשבון הטיק טוק שלה ושריגש מאות אלפי צופים.

לדבריה, לצורך הכנת השמלה, היא השתמשה בחוטי תחרה לבנים באורך של - שימו לב - יותר מארבעה קילומטרים, שאותם היא סרגה בשכבות מסולסלות. אנדרוס סרגה את החלק התחתון של השמלה באופן מדורג, ואז הוסיפה שרוולים ארוכים ומחשוף בצורת וי. השמלה גם עוטרה בקישוטים בצורת עגבניות קטנות ואדומות. "ההשראה שלנו הייתה סצנה שבה שודד חלל פוגש עגבניות - זה רעיון מטופש ומצחיק", היא הסבירה.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Esther Andrews (@estherandrewsbridal)

 

ככל שהתקרבה אנדרוז ליום הגדול, הלחץ גבר. "כשהגיע הזמן לתפור את כל החלקים ביחד פחדתי. לא היה לי זמן לתיקונים בשמלה וקיוויתי שהיא תתאים איך שהיא", היא סיפרה, "למזלי היא נראתה בסדר ויכולתי להוסיף את העגבניות הקטנות". אנדרוז הכינה גם את תלבושת החתן, שנראתה כמו חליפת אסטרונאוט - אבל זה, היא אומרת, "כבר סיפור שלם לסרטון אחר". לדבריה, היא לא מתחרטת על העבודה הקשה לרגע. "אני תמיד אוקיר את השמלה הזו ואת הזמן שנדרש להכנתה".

מאז שפרסמה את הסרטון צפו בו כאמור מאות אלפי אנשים. בתגובה אליו כתב בעלה: "רק שתדעו שאני הבעל, ואם אתם חושבים שאני בר מזל, אתם לא יודעים אפילו חצי". גולש אחר ציין כי "השמלה מהממת", ואליו הצטרפו גולשים נוספים שקבעו: "זאת החתונה האמריקאית הכי יצירתית ואייקונית שראיתי".