כלה עם קעקוע סמיילי  (צילום: מתוך פייסבוק)
צילום: מתוך פייסבוק

קעקועים הם עניין של טעם אישי. כמעט שאי אפשר לייצר הסכמה סביב בחירה של קעקוע, שכנראה יימצא חן בעיני אחד ויחריד את האחר. אבל הכלה האמריקאית האנונימית הזו, שתמונתה פורסמה באחת מקבוצות ביוש החתונות בפייסבוק, הביאה לקונצנזוס די חד משמעי סביב הקעקוע שנראה על המחשוף שלה ביום חתונתה. 

הכלה המקועקעת בחרה ללבוש שמלת סטרפלס שחשפה את כל החלק העליון של החזה שלה ואפשרה לשני עיגולים צהובים להציץ מעל המחשוף. כשמסתכלים היטב על העיגולים נדמה שמדובר בשני אימוג'ים של סמיילי, אליהם מחוברת רצועה מתמיהה ולא ברורה של מעין חזייה.

אחד מהאורחים החליט, ככל הנראה, לשתף את העולם בתדהמתו - והוא העלה תמונה של הכלה ביום חתונתה לקבוצת thats it, I'm wedding shaming. הגולשים, באופן שאינו מפתיע, לא נותרו אדישים. "אני חושב שזו הפעם הראשונה והיחידה שאני ממש רוצה לראות את החלק העליון החשוף של אישה ללא כל עניין מיני בה", כתב גולש, ואחר הוסיף – "אני חייב לראות את הקעקוע השלם. אני מוכרח לדעת אם כל הציצי שלה בעצם צבוע בצהוב ויש עליו פרצוף מחייך".

כלה עם קעקוע סמיילי  (צילום: מתוך פייסבוק)
העיקר שהיא מרוצה | צילום: מתוך פייסבוק

מגיבים אחרים היו קצת פחות פתוחים: "מי שעשה את הקעקוע לא ראוי לעבוד יותר כמקעקע לעולם", כתב מישהו, ואחר סיים בשאלה פשוטה: "למה? זה כל מה שאני רוצה לדעת, מי הולך לעשות קעקוע ואומר 'היי, אני רוצה לעשות סמיילי על הציצים שלי?'". כולנו, עושה רושם, ניוותר עם השאלות והמסתורין לתמיד. אבל בינינו - גם אם הקעקוע הזה לא שגרתי, לפחות אפשר להעריך את האישה הזו על התעוזה.