אין תמונה
בבקשה לא לנסות את זה בבית. טראש דה דרס

שבועות ארוכים של סידורים וסטרס מטורף לקראת החתונה עלולים להביא זוגות טריים לסף השגעון, ואנחנו אומרות - במקום להוציא את העצבים אחד על השני ולקבוע את שיא הגירושין הזריזים, למה לא לפרוק הכל על השמלה? למה שלא תתפלשו איתה בבוץ או בצבע, תטבלו בים או בבריכה או תתגלגלו כשאתן לבושות בה על דשא שישאיר אותה יותר ירוקה מלבנה? 

נבהלתן? להירגע. אנחנו לא מתכוונות שתעשו את כל זה לפני החתונה, אלא דווקא מיד אחריה. "טראש דה דרס" (TTD, Trash The Dress) הוא מנהג בינלאומי שפסח עלינו, מסתבר, ולפיו מרטשים זוגות טריים את שמלת הכלה בימים שאחרי האירוע הגדול - ומתעדים את הכל. הצלמים המלווים את אקט החורבן הם לרוב אותם צלמים שתיעדו את בני הזוג בחתונה עצמה, והם לוקחים את העניין מאוד ברצינות ומתייחסים לסדרת הצילומים הונדליסטית כאל עבודת אמנות של ממש.

אין תמונה
ררררררררר. וזה על כל הוואזות שקיבלתי במקום צ'קים

ומה עם הכסף, לא חראם? מסתבר שהכלות ההרסניות קונות שמלה חלופית באינטרנט או באאוטלט, ובה הן מתעללות - ולא בשמלה היקרה שרכשו. זה קצת הורס את הסמליות, אבל רק ככה אפשר לצאת בזול ועם אחלה תמונות.

חשוב לציין שלא כולם משועשעים מהמנהג - יש המתנגדים לאקט הראוותני, ואף רואים בכך זילות של מוסד הנישואין. בעינינו זה דווקא אחלה טקס המקרב בין בני הזוג, ומפיק על הדרך תמונות סופר סקסיות. לטרנד העולמי פתחו בלוג מצליח, המציג תמונות של בני זוג שהצטרפו לשגעון. אספנו לכן מבחר של תמונות מלהיבות, ומי יודע - אולי התופעה תתפוס פופולאריות גם כאן, בארץ?

אין תמונה
מעניין מה מעצבת השמלה תחשוב על התוספות בפרי-סטייל
אין תמונה
מאמי, אני חושבת שנתפס לי קיפוד ים בביריות
אין תמונה
תכלס, נראה כיף. חתן וכלה משתשעשעים בצבע
אין תמונה
שפוך חמתך על כלתך. או יינך
אין תמונה
נורא בריא לעור הפנים. כלה במלחמת בוץ

אין תמונה
התחנה הבאה - ספירת הצ'קים

מה דעתכן - טקס מדליק או בזבוז מציק?

>> ארגון חתונה: כל הדברים שיעלו לך את הסעיף בדרך לחופה