איסה ודארין  (צילום: מתוך טוויטר)
אייסה ודארין: "אנחנו נשואים באופן חוקי ורשמי" | צילום: מתוך טוויטר

כבר כמעט שנתיים שהזום הוא חלק בלתי נפרד מחיינו: אנחנו מקיימים שם פגישות, לוקחים קורסים - ויש גם את מי שיוצא לדייטים בזום. אבל האם הייתם מתחתנים עם מישהו שפגשתם אך ורק דרך המסך? אנחנו לא יודעים איך לאכול את הסיפור של אייסה (26) מאנגליה ודארין (24) מארצות הברית, שעשו בדיוק את זה: "אנחנו פשוט מאוד אוהבים אחד את השני", אמרה אייסה בראיון ל-dailymail.

זמן קצר לאחר התפרצות מגפת הקורונה החליטה אייסה להצטרף לקבוצת פייסבוק לחיפוש חברים ברחבי העולם. שם היא התחילה לשוחח עם אמא של דארין, שבמהרה שידכה לצעירה את הבן שלה: "מצחיק שפגשתי את חמותי לפני שפגשתי את בעלי", מספרת אייסה. ביולי 2020 נפגשו לבליינדט דייט - דרך הזום כמובן - ונעשו לבלתי נפרדים, לפחות וירטואלית. "אני יודעת שזה אולי נשמע מוזר, אבל דיברנו במשך שעות בכל לילה עד שהיינו נרדמים, וכשהייתי מתעוררת בבוקר הייתי רואה אותו בזום, ישן", היא מתארת. לפעמים הם גם היו מזמינים משלוחים ממסעדות במקביל, ומתנהגים כאילו מדובר בדייט לכל דבר.

אייסה ודארין  (צילום: מתוך טוויטר)
"מצחיק שפגשתי את חמותי לפני שפגשתי את בעלי" | צילום: מתוך טוויטר

אייסה תכננה לטוס לבקר את דארין, אבל לאחר שהוטלו המגבלות בארצות הברית החלום הפך לבלתי אפשרי. "היה קשה לא להיפגש כמו שצריך, אבל איכשהו זה דווקא חיזק את הזוגיות שלנו. היינו צריכים לעבור הרבה בשביל להיות ביחד", היא משתפת.

אחרי קצת פחות משנה של קשר זומי, במאי 2021 הפתיע דארין את אייסה והציע לה נישואים. הם החליטו להתחתן, איך לא, בזום: "למרות שמעולם לא נפגשנו, לא היה לי ספק שאני רוצה להינשא לו", מציינת אייסה. ב-19 לאוגוסט השנה הם קיימו טקס קטן בנוכחות מספר מצומצם של חברים שהצטרפו לזום. "לא ציפיתי שזה מה שיקרה כשהתחלנו לדבר בשנה שעברה, אבל עכשיו אנחנו נשואים באופן חוקי ורשמי", אייסה מצהירה.

מאז בני הזוג עדיין לא נפגשו ומחכים בכיליון עיניים ליום בו ההגבלות יוסרו. "לא נגענו זה בזו מעולם, וזה אומר שהנישואים שלנו מבוססים על יותר מזה. זה לא השפיע עלינו כמו שזה בטח היה משפיע על זוגות אחרים, כי זה לא נראה לנו כל כך חשוב ואנחנו מעריכים דברים אחרים", היא מספרת, "אני מתגעגעת לדארין בכל יום, אבל אני יודעת שיום אחד נהיה ביחד וזה יהיה שווה את זה".