אלישה ופול
"הייתי צריכה לביים כמה ריבים". אלישה ופול ביום חתונתם

פול שופרוני (40) מווילס הציע לבת זוגו אלישה פילאווה (36) נישואים שוב ושוב במשך השנתיים האחרונות, אבל בכל פעם היא סירבה לתת לו תשובה. "בשנתיים האחרונות הוא הציע לי להתחתן איתו אולי 30 פעם ביום", סיפרה אלישה לדיילי מייל. "אני עושה תואר במשאבי אנוש ומנהלת שני עסקים, אז זה די מתיש שבמקביל מישהו גם מציע לך נישואים כל הזמן, מה גם שכבר הייתי נשואה פעמיים ולא התחשק לי לעבור את כל זה שוב". אלישה מספרת שפול היה מארגן לה מחוות רומנטיות שונות: "הוא היה עושה דברים כמו לעמוד מחוץ לבית בבוקר עם שלט שכתוב עליו 'התינשאי לי?' – ממש מביך. בקיצור, בסוף החלטתי לגאול אותו מייסוריו", היא צוחקת. 

במקום פשוט להגיד לפול "כן", אלישה החליטה להפתיע אותו ולארגן חתונה בהפתעה. הלוקיישן היה טקס "חידוש נדרים" מזויף של חברים של בני הזוג, בו פול היה אמור להיות השושבין. "הוא התחיל לחשוד בי שאני מארגנת משהו, אז היו פעם או פעמיים שהייתי צריכה לביים ריב כדי שהוא ישאיר אותי לבד בבית לתכנן את החתונה שלנו".

ביום החתונה, פול המתין לתחילת הטקס - כשלפתע נכנסה לחדר אלישה, בשמלת כלה, כשהיא שרה את השיר של בני הזוג - It Should’ve been me - בדרכה אליו. בסרטון של האירוע ניתן לראות איך פול הנרגש קולט את הסיטואציה ומתחיל לקפוץ משמחה. כשהגיעה לעמוד לידו רכנה אלישה על רגל אחת, והפעם היא זו שהציעה לפול נישואים. הוא, אגב, העמיד פנים שהוא מסרב בתור בדיחה – ומיד חזר ונתן לה נשיקה גדולה. "חבר שלי היה שם בבגדים חגיגיים, הכומר עמד לידו, לא דמיינתי לרגע שלא מדובר בטקס אמיתי", סיפר פול. "כשהיא נכנסה והתחילה לשיר חשבתי בהתחלה שזו בדיחה, ואפילו עכשיו כשראיתי את הוידיאו כבר מאות פעמים, עדיין קשה לי להאמין שזה קרה".