אין כמעט חתונה שבה אין רגעים מביכים, יותר או פחות, ויש חתונות שלמצבים האלה אחראית כמובן החמות. כלה צעירה פרסמה באתר "רדיט" את בת זוגו של אבי החתן צועדת בשביל המוביל לחופה, שימו לב, באמצע טקס החתונה. "היא הלכה שם ולא עניין אותה שאנחנו מתחתנים. והיא המשיכה להתעלם מאיתנו לאורך כל סוף השבוע", כתבה האישה.  

בסרטון שהעלתה אפשר לראות את האישה, לבושה בשמלה בגוון לבן-קרם, צועדת ומפריעה לחתן והשושבינים. כמו כן רואים את החתן עם מבט מאוכזב, אך לא מופתע, כשהוא מגלגל את עיניו וממלמל "אלוהים אדירים", בניסיון שלא להפיל אותה.  

הגולשים כצפוי נחרדו מההתנהגות: "היא הביכה את עצמה והיא רק מנסה לקבל תשומת לב. אנשים נרקיסיסטיים כאלה רוצים את אור הזרקורים ולא אכפת להם כמה זה קרינג'י", כתב אחד מהם. אחרים הבחינו בצעקות של הקהל הנדהם למראה האישה: "אהבתי את זה שצועק WTF".  

 

גולשים נוספים דיברו גם על הבחירה בשמלה בגוון לבן. "אני בהלם שאף אחד עוד לא הזכיר את זה. אין פלא שהחתן נראה המום כשהיא לובשת שמלה שנראית כמו שמלת כלה", כתבה מישהי ואחרת הוסיפה: "מהלך חסר קלאס. נראה שכולם בסרטון מסכימים על זה". גולש נוסף כתב: "וואו, החתונה התקיימה בחוץ וברור שהיא יכלה ללכת ממקום אחר. היא רצתה לעשות סצנה. כמה בזוי".