היום זה קורה: החתונה המלכותית של וויליאם וקייט. בריטניה דרוכה כולה וממתינה בקוצר רוח לנסיך ולנסיכה החדשים, אצלנו בחדשות נערכים למרתון עדכונים שידווח בכל רגע נתון מי לבשה מה ואיזה סכום רשמו הבקאהמים בצ'ק. אבל בינינו, ההתרגשות נעצרת שם – לפחות במקרה של אלה שאתרע מזלם והם חולקים עם זוג המלוכה תאריך חתונה.
ובכן, בניגוד לגמר "האח הגדול" בשנה שעברה, שהצליח להרוס שמחות ולגרום לביטולי מוזמנים ולשברון לב, במקרה של קייט וויליאם התשובה היא חד משמעית: "למי אכפת?".

אין תמונה
"עם כל הכבוד, הם אפילו לא הנסיכים שלנו"

"יש את החתונה המלכותית ויש את החתונה שלנו"

"עם כל הכבוד, הם אפילו לא הנסיכים שלנו", אומרת לנו מיכל בן זאב, שתינשא היום לבחיר ליבה בבית דניאל. "סגרנו את התאריך משיקולים משפחתיים גרידא, הרבה לפני שקייט וויליאם חשבו עליו, כך שלמעשה הם הגנבים – לא אנחנו. מאז שגילינו שמדובר באותו היום אנחנו מקבלים תגובות מהסביבה על הטיימינג, אבל זה נגמר שם. זה ממש לא מזיז לי. לי יותר חשוב שלא יירד אצלנו גשם, כמו שצפוי לרדת שם, באנגליה".

גם עופרי לוי, שעתידה להבטיח נצח נצחים היום בבית דניאל, לא ממש מוטרדת מהמתרחש בממלכה הבריטית. "אנחנו כל הזמן אומרים שיש את החתונה המלכותית(שלנו כמובן) ויש את החתונה של וויליאם וקייט, ועד כה אף אחד לא הודיע על ביטול. למעשה, השיקול האמיתי בבחירת התאריך היה בהקשר של ספירת העומר. לא ידענו בכלל מה המשמעות של הספירה. רק אחר כך, כשקבענו תאריך, הבנו את ההקשר, אז החלטנו על חתונה רפורמית בתחילת האביב ואחרי הפסח, שזו תקופה רגועה ואידיאלית מבחינתנו".

חתן וכלה מסתכלים אל האופק (צילום: istockphoto)
עם כל הכבוד לנסיכה ונסיך, הכלות והחתנים הישראליים ממש לא מוטרדים מקייט וויליאם | צילום: istockphoto

אבי נוימן, עוד כלה מאושרת, סוגרת לנו את השלישייה בטון דומה. "זה ממש לא סיפור מבחינתנו. אין התייחסות ממשית מאף אחד בנושא הזה, וזה לא מטריד אותי בכלל. תכלס, גם אם לא הייתי מתחתנת ביום הזה, ספק אם הייתי בכלל טורחת לפתוח טלוויזיה ולראות את החתונה".

>> בחירת המעצבים: מה לובשים לחתונה של נסיך?