כלה שיכורה (צילום: istockphoto)
סליחה כלבה, מה את מנשקת את בעלי? | צילום: istockphoto

חוץ מלהיות מאורע חד פעמי עבור הזוג המתחתן, ומרגש עבור אי אילו אורחים, חתונה היא גם כר פורה לשלל רגעים קומי-טרגיים, בטח אם יש באזור מקור מים והרבה אלכוהול. כבר סיפרנו לכם על פספוסים בחופה, אבל יש עוד אירוע שלם שיכולים להיות בו אינספור פדיחות. ואנחנו לא מדברים על הדוד של הכלה רוקד רומבה. הנה כמה סיפורים מביכים שזוגות חלקו. אותנו זה הצחיק. אותם, יש להניח, קצת פחות.

"אל תבואי לחתונה עם תחתוני סבתא"

"נראיתי מיליון דולר לחתונה של החברה הכי טובה שלי. לבשתי גופיית קולר סקסית וחצאית שעשתה לי יופי של רגליים, ולא הפסקתי לפזז כמו מטורפת כל הערב. בשלב כלשהו, כנראה בגלל הביצועים על הרחבה, החצאית החלה לנשור והותירה אותי בתחתוני סבתא יוצאים מן הכלל. ברגע שהאסימון נפל לי, ברחתי מהרחבה והתחלתי לייבב. רציתי לטוס הביתה, אבל הכלה הפצירה בי להישאר והמשכתי את הערב בפרופיל נמוך במיוחד.

10 שנים חלפו מאז, ולפני חודשיים בערך יצא לי לבקר את חברה שלי בבית הוריה. אבא שלה, שלא ראיתי אותו מאז החתונה, ישר אמר 'את זאת שהחצאית שלה נפלה, לא?' ופייר, זה עדיין לא הצחיק אותי".
(סיוון, 40, הוד השרון)

"הרב יצטרך לכבס את הבגדים שלו טוב טוב"

"הדבר היחיד שהצליח לשחרר את החתן הנרגש שלי היה הרבה הרבה אלכוהול. כך יצא שהוא הגיע לחופה כבר שתוי לגמרי, לא משהו שלא שמענו עליו קודם. הבעיה הייתה שאחרי ההליכה הארוכה לחופה, הוא עלה רועד כמו לולב ולחש לי שהוא מרגיש שהוא הולך להקיא. קלטתי שהוא לא צוחק עליי, אבל היה לי ברור שאם הוא עומד לעשות את זה, אין מצב שזה יקרה עליי. סובבתי אותו ויצא שהוא הקיא על הרב. לא נעים בכלל, אבל לפחות השמלה לא התלכלכה".
(נרי, 31, רחובות)

"אופס, את כנראה לא אשתי"

"לפני כמה חודשים הייתי בחתונה של ידיד שלי, שנישא לבחורה שיש לה אחות תאומה. בסוף הריקודים כל החברים הטובים קפצו לג׳קוזי בבגדי ים, ומרוב שהחתן היה שיכור, הוא התחיל לגעת באחותה התאומה של הכלה ולנשק אותה. כנראה שגם היא שתתה לא מעט, וזרמה איתו בקטנה. זה מסוג הפדיחות שיכולות להיות ממש מצחיקות, אלא אם כן את הכלה".
(לירון, 25, נס ציונה)

"איך את מעיזה לבוא לחתונה שלי בלבן?"

"כל בחורה עם מעט מנת משכל יודעת שיש חוק בל יעבור: היחידה שיכולה ללבוש לבן לחתונה היא הכלה. משום מה, בחתונה שלי, בת דודה של בעלי כנראה לא קיבלה את הממו, והעיזה להגיע בשמלה צחורה וקצרה שמשכה את תשומת ליבם של כל האורחים. אני הייתי קצת מנותקת באותו יום, ורק אחר כך התחוור לי שאנשים גערו בה. באופן מפתיע, מיד אחרי החופה היא נצפתה בשמלה אדומה. תכלס, הייתה לה שמלה מוכנה בהיכון. היא כנראה ידעה טוב מאוד שזאת אחת הפשלות הכי גדולות בספר החתונה של כל הזמנים. לא ברור מה עבר לה בראש. טיפשה".
(נעמה, 34, חולון)

גבר שיכור ומצדיע (צילום: RoyalFive, Istock)
"חולה אני על הבולבול שלי". החתן המזמר | צילום: RoyalFive, Istock

"המזל הגדול היה שכל הדודות כבר הלכו"

"לבעלי יש נטייה לשתות קצת יותר מדי. לרוב אני מצליחה להשתלט עליו, אבל בחתונה שלנו זה כבר היה סיפור אחר. הגבר שלי השתכר כמו מטורף, ובמקום להקיא ולהיות פתטי, הוא היה הדבר הכי מצחיק בעולם. לקראת סוף הלילה, אני קולטת שהוא עולה לעמדת הדי.ג'יי ומתחיל לזייף בחינניות את השיר שלנו 'שובי אל ביתי'. כשהוא סוף סוף סיים הוא התחיל לצעוק 'כפרה אני חולה על הבולבול שלי'. בשלב הזה כבר הורידו אותו מהבמה, הכניסו אותנו למכונית, לקחו אותנו למלון והוא התעורר בבוקר עם זיכרון עמום. הווידיאו הזכיר לו הכל".
(ליבי, 31, גבעתיים)

"הצלחנו להזיז אותו מהכוס ברגע האחרון"

"אומרים שילדים גונבים את ההצגה, במקרה שלי הם שברו אותה. כולנו נעמדנו על החופה והמתנו לשבירת הכוס. כנראה שהאחיין שלי בן החמש ציפה לזה הרבה יותר מאיתנו. כשהרב אמר לבעלי שהגיע הרגע והוא מוזמן לשבור את הכוס. האחיין שלי חשב שהוא מתכוון אליו וקפץ על הכוס. ברגע האחרון, הצלחנו להזיז אותו".
(שני, 30, גבעתיים)

"רב בדרן, הגרסה המעליבה"

"כאורחת סדרתית בלא מעט חתונות, למדתי לסנן את טקס החופה. זה לא שהוא לא מרגש, פשוט אחרי הפעם העשירית זה מתחיל לעייף. אבל בחתונה של זוג חברים שלי, הייתי הכי עירנית הודות לרב חסר טקט במיוחד. אחת הוא פנה לחברה שלי, מיכל, ואמר ש'מיכל, כשמה כן היא - מכילה הכל'. זה לא היה כזה מעליב אלמלא מיכל הייתה שמנה כמו מקרר שבאמת מכיל הכל. אני מקווה שהיא לא באמת שמעה את זה, אבל היו לא מעט רחשים נבוכים מצד הקהל".
(אסנת, 30, רמלה)

איש מבוגר ובחורה צעירה מרימים כוס יין (צילום: leaf, Istock)
החבר של ההורים שלי פלירטט עם אחות של הכלה. תמיד חייב להיות מבוגר לא אחראי ושיכור | צילום: leaf, Istock
"היו חייבים לשלוח אותו הביתה עם מונית"

"מכירים את הדוד השיכור שעושה פדיחות? אז בחתונה של אחי זה היה חבר של ההורים שלי. הוא הגיע לבד כי אשתו היה חולה, וכנראה שהוא הרשה לעצמו לשחרר. הוא שתה המון ופשוט התחיל לפלרטט באגרסיביות עם האחות הצעירה והכמעט קטינה של הכלה. זה היה כל כך בוטה, שההורים שלי היה ממש נבוכים. הם לא ידעו איפה לקבור את עצמם וכל הזמן ניסו להסיט אותו מרחבת הריקודים. כשכבר אי אפשר היה להתעלם ממנו, הם פשוט העלו אותו על מונית ושלחו אותו הביתה".
(ענת, 24, קרית אונו)

"צעקתי על הברמן וניסיתי למשוך לו את הבקבוק מהיד"

"חברה טובה מאוד שלי התחתנה, ולקראת אמצע הערב כבר הייתי שיכורה מאוד. בשלב מסוים ביקשתי מהברמן להוציא בקבוק שלם לרחבה כדי לשכר את החבר'ה. הוא אמר שלא מרשים לו, ואני פשוט התחלתי להתווכח איתו, מה שהפך לוויכוח סוער וקולני והתקהלה סביבנו קבוצה לא קטנה של אנשים. אחר כך אמרו לי שניסיתי אפילו למשוך את הבקבוק מהידיים שלו, ללא הצלחה. בקיצור, מאז אני ידועה בתור החברה השיכורה וחסרת התקנה של הכלה. שיהיה".
(רותם, 27, הרצליה)

זה כלום לעומת מה שהחברה השיכורה עוללה לכלה בסרטון הבא:

>> הנה זה מתחיל: חתונת השנה יוצאת לדרך, ואת יכולה להחליט בדיוק איך היא תראה