חתונות יכולות לעורר לחץ רב בקרב החתן והכלה, אך הזוג הזה חצה, כך נראה, כל גבול. גבר מאורס התנה את השתתפותה של אחותו הסובלת מהתקרחות בדרישה חצופה: "אמרתי לה שהיא יכולה לבוא לאירוע רק אם היא תחבוש פאה כי שזה מה שארוסתי רוצה. היא לא הגיבה למייל ההזמנה", הוא כתב בפוסט אנונימי בפורום Am I The Asshole) AITA) באתר רדיט.

לדבריו, אחותו סובלת ממחלת התקרחות בשם אלופסיה: "זה אומר שאין לה שיער על הראש ואין לה גבות או ריסים", הוא הסביר, "אחרי שהיא סיימה תיכון היא החליטה להפסיק לחבוש פאות ולהתאפר".

לטענתו, הוא וארוסתו רוצים שאחותו תשתלב יותר "ויזואלית" עם האורחים, כשהמטרה שלהם היא שהכלה תקבל את כל תשומת הלב. "אחותי תפספס את החתונה וימי ההולדת שלנו אם היא לא תנסה להיראות יותר טבעית. אני יודע שארוסתי בהחלט לא רוצה שהיא תבוא לחתונה בצורה הזו".

האח, לדבריו, לא מבין מה פסול בהחלטתם, והסיבה היחידה שבגללה הוא שיתף את המקרה ברדיט היא רק כי אחיה של הכלה התעמת עם הזוג: "הוא אמר שאנחנו מתנהגים בצורה נוראית, ושאנחנו הרעים בסיטואציה הזו. עם זאת מעולם לא הסתדרתי עם אחותי וניסיתי לתקן את זה, וגם ההורים שלנו הסכימו שזה הדבר הנכון עבורה", הוא הדגיש.

הגולשים הגיבו לווידוי בזעם רב. "אחותך צריכה לבוא איך שהיא מרגישה. פאות יכולות להיות מאוד לא נוחות כחובשים אותן זמן ארוך", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף, "אם אתה עד כדי כך חסר ביטחון לגבי אחותך רק בגלל מי שהיא, אני תוהה אם אתה בכלל מסוגל לאהוב מישהו חוץ מאת עצמך".