כל מי שערך רשימת מוזמנים לחתונה יודע שמדובר בדרך כלל על מטלה שיכולה להלחיץ: את מי כן מזמינים ואת מי משאירים בחוץ. אבל יש דבר שנראה שיהיה מוסכם כמעט תמיד - בני זוג לשעבר לא מוזמנים. עכשיו דמיינו כיצד מרגישה כלה כשהיא פוגשת בחתונתה את האקסית של בעלה, כשמי שהזמינה אותה היא לא אחרת מאשר אמא של בעלה לעתיד. את המקרה המוזר העלתה הכלה הטריה לאתר רדיט, ותהתה האם הסיטואציה שאליה נקלעה היא נורמלית.

לדבריה, היא הכירה את בעלה לפני ארבע שנים, לאחר שהתגרש מבחורה בשם מינדי. היא ציינה כי חמותה לא הייתה מוכנה לקבל את מערכת היחסים החדשה ואף נכנסה לדיכאון בגלל גירושי בנה. כשהשניים החליטו להינשא הם נדהמו לראות ביום חתונתם את מינדי מלווה את האם. "בעלי ואני היינו מבולבלים. חמותי ניגשה אלינו ושאלנו אותה מה קרה", היא כתבה, "היא אמרה שהיא הזמינה אותה לחתונה כי זה יום מיוחד. בעלי אמר לה: 'נכון, זה יום מיוחד עבורנו. למינדי אין שום קשר למה שקורה כאן ואנחנו נשמח אם היא תעזוב'".

למרות הדרישה, האם סירבה לגרש את האקסית. "חמותי הסתכלה עליי ואז אמרתי לה שגם אני מעדיפה שהיא תעזוב, אבל היא כעסה ואמרה שהיא זאת ששילמה עבור החתונה והיא יכולה להזמין את כל מי שהיא רוצה". האם, מתברר, לא הסתפקה רק בסירוב אלא גם איימה: "היא אמרה שאם מינדי תעזוב היא תלך אחריה. בעלי אמר לה 'אז תלכי'".

בסופו של דבר החליטה האם להישאר, והזוג ביקש ממינדי לעזוב. "בעלי עשה את זה בשמחה", היא תיארה, "אחרי החתונה הצענו לשלם על חצי מהאירוע או אפילו על הכל אבל היא אמרה שהנזק כבר נגרם".

ברשתות החברתיות הגולשים תמכו בזוג: "העובדה שהיא ציינה במהירות שהיא זו ששילמה עבור החתונה גורמת לי להאמין שזו הייתה התוכנית שלה לאורך כל הדרך", כתבה אחת הגולשות ואחר ציין: "לא הייתי מחזיר לה שום סכום".