ימי הקורונה מאמנים אותנו להמשיך שוב ושוב לנסות למצוא את חצי הכוס המלאה בתוך כל סיטואציה שהיא, ולמצוא את היופי דווקא בדברים הקטנים. אנחנו תמיד נהנות משיר אהוב ברגע הנכון, מביס טעים ומדויק ומאנשים אהובים. ואנחנו גם מאמינות שעכשיו זה הזמן להתמקד בטוב שיש, לא לוותר ולנסות לקיים את החתונות שתוכננו לעונה זו - גם לאור ההגבלות.

אם יש משהו שהולך ומתבהר, הוא שחתונות קטנות כאן כדי להישאר והן הדרך היחידה שבה אפשר יהיה להתחתן בזמן הקרוב. החתונות שנראה בתקופה הנוכחית יהיו כאלה של 20 או 50 איש, אולי גם יותר - לא רק לזוגות שהחתונה המקורית שלהם בוטלה, אלא גם למי שפשוט רוצים להתחתן בלי לחכות עד שהעתיד יתבהר, כי נראה שזה ייקח יותר זמן ממה שחשבנו.

חתונות קטנות  (צילום: איה ואבי צלמים )
צילום: איה ואבי צלמים

מה שאנחנו מתחילות לגלות הוא שיש גם הרבה יתרונות לחתונה קטנה: קל יותר להקפיד על כל דיטייל וליצור אירוע בוטיק חד פעמי באמת. חשבו על חתונה קטנה, מדויקת ומרהיבה, כמו שרואים בדרך כלל רק בחו"ל. נוסף לכך, כשהכול יותר בקטן יש יותר פוקוס עליכם ועל סיפור האהבה שלכם - וזה מה שבאמת משנה בסופו של יום. מלבד זאת, יש אפשרות להשקיע יותר בכל אורח וליצור אירוע מלא במשמעות, כשאתן מוקפות אך ורק ביקרים לכם.

אולי תופתעו לגלות אבל מסתבר שדווקא בימים אלה יש עדיין אופציות שוות לחתונה. בקטן. הן אומנם שונות ממה שהורגלנו אליו במשך כל השנים, אבל כשהאפשרויות מצטמצמות היצירתיות פורחת, ואנחנו מגלות שכמעט הכול הופך פתאום לאפשרי.

אנחנו ממליצות לכן להציץ בחתונות הקטנות אך הכה מיוחדות שכלות במצבכן שיתפו בקבוצה הסודית של כלות אורבניות בתקופה הזו, כדי לקבל השראה ולהתמלא באופטימיות ובגוד ווייבז.

אז איך אפשר להרים חתונה מיוחדת ומהממת בימים אלה? הנה האפשרויות שאתן חייבות להכיר, המותאמות לכמות אורחים של 20 עד 50 איש:

אירוע קונספט מצומצם בבית

המצב החדש מחייב תושייה ומחשבה מחוץ לקופסה, והוא הוביל נותני שירות בתחום לחשוב מה הם יכולים לעשות כדי ליצור אירועים מרשימים אבל עדיין בטוחים, קורונה וויז. הדבר הוביל לרעיון של אירועי קונספט, שאותם ניתן לקיים בבית או בחצר.

אתן יכולות לבחור בין כמה קונספטים שונים, בהתאם לוויז'ן שלכן: קונספט ארוחת שף בהגשה לשולחנות, קונספט קלאסי שכולל מנות קטנות וסופר אסתטיות, בראנץ' מפנק בסגנון בופה שישתלב מעולה באירוע יום, או תפריט בקונספט מסיבה שכולל מנות המותאמות במיוחד לאחיזה נוחה בידיים. העיצוב וההפקה הם גם חלק מהדיל.

חתונות קטנות  (צילום: ליאור רוטשטיין)
צילום: ליאור רוטשטיין

הבית שלכן הוא לא כזה שמותאם לאירוע? בימים אלה יש אנשים טובים שתורמים את הבתים הפרטים שלהם לקיום חתונות קטנות. אם האופציה הזו מדברת אליכן, אתן מוזמנות לפנות לוואטסאפ של כלות אורבניות, שזמינות שם להתלבטויות, לשאלות ולתמיכה. כבר החלטתן ללכת על חתונת בית? נהדר! תוכלו להיעזר במדריך של כלות אורבניות לחתונות בית שכולל את כל הדיטיילז בדרך לשם.

היתרון הגדול בחתונה שמתקיימת בבית פרטי הוא הממד האישי שנוסף על הדרך, בעיקר כשמדובר בבית המשפחה. אין סמלי מהולדת משפחה חדשה במקום שכל פרט בו מלא בזיכרונות ומשמעות. גם כשלא מדובר בבית שאתן מתגוררות בו, בית פרטי תמיד משדר חמימות ומשפחתיות, ואירוע שמתקיים בחצר נושא עמו אופי אינטימי ומרגש.

אירוע קונספט בלוקיישן

אם אין לכן את הפסיליטיז המתאימים בבית, אפשר ללכת על אותו רעיון רק במיקום יפהפה שילך יד ביד עם הקונספט שבחרתן. היתרון הבולט כאן הוא אפשרות לקיים טקס בלוקיישנים לא צפויים, כאלה שיש להם משמעות מיוחדת עבורכן אבל בעבר לא הייתן מעלות על דעתכן להתחתן בהם. הפארק שבו ערכתם פיקניק בדייט השני, המצפה שבו התקיימה ההצעה או השמורה שבה טיילתם בחגיגות השנה הופכים לאופציות ריאליות למדי, ותודו שיש כאן טוויסט חמוד. נציין שגם מעבר לים מקובל מאוד למצוא לוקיישנים שווים כמו יקב, שפת אגם או לב המדבר, כשהלוקיישן מכתיב גם קונספט עיצובי מוקפד.

גם העיריות השונות מזמינות בימים אלה זוגות להתחתן באתרים ברחבי העיר כשהתשתיות, השירותים, התאורה, החופה וכיסא הכלה הם באדיבות העירייה והשאר עליכם.

חתונות קטנות  (צילום: שחר וין)
צילום: שחר וין
חתונות קטנות  (צילום: מאיה לוזון)
צילום: מאיה לוזון

חתונה מצומצמת בגן, אולם או מסעדה

גם אם רשימת האורחים צומצמה למינימום ההכרחי, אתן יכולות למצוא מקומות עם גנים מרהיבים לקיים בהם את אותה חופה מצומצמת, כמו חללי אירועים וגנים קטנים או מסעדות שמקיימות גם אירועים. העלות תותאם לאירוע קטן והתחושה תהיה קרובה כמה שאפשר לחתונה המקורית שתכננתן.

היתרון כאן הוא כמובן האפשרות לקיים טקס במקום שנועד לקיום חתונות, ולכן יכול להציע לרוב גם את כל שאר האלמנטים הכלולים באירוע כמו עיצוב, תפריט אוכל ושתיה, הגברה וכו'. המחיר גבוה יותר לאורח, אך גם כך אתן יכולות להשקיע יותר פר אדם וליצור אירוע קטן אך מתוקתק, שבו אתן יכולות להעניק לבסטיז ולקרובי המשפחה האהובים את תשומת הלב שמגיעה להם.

חתונות קטנות  (צילום: איה ואבי צלמים )
צילום: איה ואבי צלמים

השכרת וילות

בעבר וילות היו קלאסיות למסיבת הרווקות, וכעת הן עברו לקדמת הבמה. חתונה בווילה מפנקת, רצוי עם בריכה צוננת היא אופציה לא רעה למי שמתכננת חתונה בהתאם להנחיות. יש כיום לא מעט בעלי וילות שמציעים את המתחמים ההורסים שלהם בתשלום ולעיתים גם בחינם. 

היתרון כאן הוא אפשרות לאירוע מתמשך, כזה שיכלול אפילו לינה ובילוי ארוך עם החברים הכי טובים והמשפחה הקרובה. עם קוקטייל צבעוני, על שפת בריכה אינסטגרמית, מוקפת רק במי שחשוב לך באמת - זו חגיגה אמיתית של אהבה.

אנחנו מקוות שהצפנו לכן רעיונות שבזכותם תצליחו לקיים חתונה קטנה ומתוקה, למרות הכל. מעבר לכך, קחו את הזמן לתחזק את האהבה שלכן, להיזכר בסיבות שבגללן בחרתן באחד/אחת שלכם, ולהסתכל על כל הטוב שכבר יש. ותחשבו איזה סיפור יהיה לכן לספר לנכדים.

הכתבה פורסמה במקור באתר "כלות אורבניות"

קרדיטים: הלורנס, גני אירועים | ריברסייד, גני אירועים | עידו חסון, צילום סטילס | תומר לשר, צילום סטילס | ליאור רוטשטיין, צילום אירועים | דובנוב, גני אירועים | &HIGH, גני אירועים | מאמא צלמים, צילום סטילס | איה ואבי, צלמים | קייטירינג מעשייה | סטפס הפקות | שי אשכנזי, צילום סטילס | עדיה גן אירועים