מה עושים כשהחתן שלך מחליט ברגע האחרון לעזוב אותך יומיים לפני החתונה? רובנו כנראה היינו מסתגרות ובוכות עצמנו לדעת, אבל במקרה של קווין דונה מקליפורניה, התשובה היתה מעט שונה: כשהיא התקשרה לבשר להוריה על הפרידה הכואבת שלה, הם החליטו להפוך את הלימון ללימונדה ובמקום לספוג את כספי הביטול - להזמין חסרי בית לסעודת מלכים. 

עוד בערוץ הנשים:

אמה של קווין, קארי, סיפרה לאתר באזפיד: "כשקווין התקשרה לספר לנו שהיא ולנדון (החתן לעתיד. ה.ז') נפרדים, מיד נכנסתי לפעולה. מאחר והכל כבר שולם מראש, הבנתי שיש לנו הזדמנות לתת משהו לקהילה". קארי דונה פנתי למקלטים מקומיים לחסרי בית והזמינה לארוחה מפנקת את כל מי שנעזר בשירותיהם. לדבריה, היא לא היתה בטוחה כמה אנשים יופיעו - "אבל בסוף היו שם כ-90 מבוגרים וילדים".

"מעשה טהור של נתינה וטוב לב"

האירוע, כפי שבטח ניחשתם, היה חמוץ-מתוק עבור משפחת דונה. "אני אסירת תודה שיכולנו לתת משהו לנזקקים", אמרה אם הכלה. "על הפרחים של החתונה לא יכולנו לקבל את הכסף בחזרה, אז החלטנו לתרום אותם למחלקת יולדות. את ירח הדבש בתי וארוסה לשעבר היו אמורים לבלות בבליז. במקום, היא ואני ניסע וזה יהיה טיול אם ובת מיוחד".

אין תמונה
האם, קארי: "בסוף היא תיקח מזה משהו טוב"

"המשפחה שלי עוברת תקופה מאוד קשה", סיפר אחד מחסרי הבית, "והעובדה שיכולנו לצאת ולעשות משהו שונה יחד היתה ברכה אמיתית. לאבד משהו שכל כך חשוב לך (הכוונה היא למערכת היחסים שנגמרה. ה.ז') ולתת אותו למישהו אחר - זה מעשה טהור של נתינה וטוב לב".

אין תמונה
נהנים מארוחה חמה ומפנקת

למרות כל זה, הכלה הנטושה קווין בחרה להעביר את הערב בבית עם חברות הרחק מהמלון בו נערכה הארוחה - ושבו אמורה היתה להנשא לבחיר לבה. "כואב וקשה לה", סיכמה אמה, קארי, "אבל אני יודעת שכשכאב הלב יעבור - היא תיקח מזה משהו טוב להמשך הדרך".

אין תמונה
כ-90 הומלסים הגיעו לאכול

>> מה קורה כשנשיא ארצות הברית קופץ לחתונה בהפתעה?