אם תמונה שווה אלף מילים, נדמה שאלבום חתונה שווה כמה מיליונים. אחרי שההתלהבות הגדולה מהערב דעכה, ספירת הצ'קים הסתיימה והשמלה הוחזרה למעצבת, הגיעה השעה למשימה הקשה ביותר: לבחור תמונות לאלבום החתונה. כאילו שזה לא מספיק קשה לבחור מקבץ מייצג של 200 תמונות מבין האלפים שצולמו, ביקשנו מזוגות טריים שיבחרו תמונה אחת בלבד שהם הכי אהבו, כזאת שמזכירה להם רגע שהם זוכרים במיוחד. אתם מוזמנים לקבל השראה.

אין תמונה
שירלי ורוני לפני הכל

"את מהממת, את מהממת": התמונה של שירלי ורוני

"לפני האירוע הסברתי לבעלי בצורה ברורה וחד משמעית, שלא משנה מה הוא יחשוב על איך שאני נראית כשהוא בא לאסוף אותי, הוא חייבת להתפעל, להתרשם ולא לשכוח לומר את המשפט: 'וואי , וואי, איזה מהממת את!'. והוא לא אכזב. כשהוא בא לקבל אותי היכן שהתארגנתי, הוא חזר על המילים האלה בדיוק. זה היה קורע מצחוק".
צילום: שבי קדם

אין תמונה
איך אפשר לעמוד בפני שדה חיטה? יעל ואידן

שדה החיטה שתפס אותנו: התמונה של יעל ואידן

"זאת התמונה האהובה עליי מכל הערב. בנסיעה בדרך לחתונה עברנו דרך שדה חיטה קצור, וישר נדלקנו על הרעיון לעשות שם כמה התמונות. ירדנו מהאוטו, עברנו דרך קוצים ועשבים (שנתפסו בתחתית של השמלה ולא יצאו משם עד סוף החתונה), ועשינו כמה תמונות ספונטניות ומיוחדות".
צילום: מיקאל כהן מ"פרפרים צילום בסגנון חופשי"

אין תמונה
ספונטנית שכאילו לקוחה מתוך קטלוג. נועה וצביקה

רגע לא מבוים: התמונה של נועה וצביקה

"זאת אחת התמונות האהובות עליי בעיקר כי היא תופסת אותנו תוך כדי תנועה, אחרי שלב ההכנות המתיש ורגע לפני החתונה עצמה. עוד אני אוהבת את העובדה שהיא שלנו, בלי העמדות ופוזות למצלמה אלא כמעט קוראת את מחשבותינו ועם זאת נראית קטלוגית".
צילום: מיכל רביבו

אין תמונה
אחת מהתמונות הבודדות בצילומים המקדימים שלא היו מבוימות. רינת ויואב

השקט שלפני הסערה: התמונה של רינת ויואב

"התמונה האהובה שלי היא מסט הצילומים המוקדמים של לפני האירוע, ומכל התמונות שהצלם שלנו צילם שם, היא היחידה הלא מבוימת. היו לנו כמות דקות של חסד ליהנות מהשקט שלפני הבלגן ולשחק אותה ספונטנים על החוף. זה נמשך בדיוק שתי דקות. כמה רחוק אפשר ללכת בחול עם עקבים ושמלת כלה?!"

אין תמונה
נשף מסיכות מושקע. תמר ושלום

נשף מסכות מרגש: התמונה של תמר ושלום

"החתונה שלי הייתה חתונה פורימית, כמו שאפשר להבין מאווירת נשף המסיכות. כל האורחים השקיעו בתחפושות צבעוניות ומפוארות, וזה הפך את התמונה לזוהרת ואהובה עוד יותר. את רגע ההליכה לחופה לא אשכח לעולם. שנינו צעדנו בין החברים והמשפחה המחופשים, במועדון התיאטרון, והכל היה צבעוני ומדהים,  הלב דפק מהתרגשות, והקהל היה מלא באנרגיות טובות ומטורפות, שעטפו אותנו כל הערב".
צילום: יניב סופר

אין תמונה
במקום כניסה מרגשת, בחרה לנענע את הישבן. רותם ורועי

בואי כלה, תזיזי את הישבן: התמונה של רותם ורועי

"התמונה הזאת צולמה רגע לפני הטקס, אחרי שצעדתי עם ההורים. הם התקדמו לכיוון החופה שהייתה על גשר על המים, ואני חיכיתי שהחתן שלי יבוא לקחת אותי ולשים לי את ההינומה. התזמון לא היה מדויק, וכך נוצר מצב שהיה לי כמה שניות לחכות. במקום לעמוד סתם, התחלתי לרקוד ולשלוח נשיקות לכולם, הרגשתי שמחה אדירה וכיף של מסיבה. כולם מאוד הופתעו ממני, כיוון שציפו ממני לכניסה עדינה ורגשנית, ובסוף הייתי קופצנית וזורמת".
צילום: אסף ספקטור

אין תמונה
התחתנתי עם מכור לנעליים. קרן ודן

האובססיה לנעליים: התמונה של קרן ודן

"תמיד אומרים על נשים שיש לנו אובססיה קשה לנעליים. הנה הוכחה שגברים לא פחות כפייתיים כשמדובר בכפות הרגליים שלהם. חוץ מזה שזאת תמונה מקסימה בעיניי, היא מבהירה שבעלי לא התקמצן על הנעליים שלו, והם ללא ספק התעלו (לפחות במחיר) על שלי. הנעליים שלו הם בעיצובו של רודולף דסלר לפומה והם עלו 800 שקל. את שלי שאני אוהבת מאוד, קניתי בשופרא-שולה ב-380 שקל בלבד!".
צילום: רוני הרמן

אין תמונה
רגע של חסד בתוך ההמולה. רינת ואיציק

רגעי חסד: התמונה של רינת ואיציק

"מבין אלפי התמונות שקיבלנו מהצלם, זאת איכשהו הפכה להיות תמונת הדגל. היא השומר מסך שלי בסלולרי ובחרנו גם להגדיל אותה ולתלות אותה בבית. היא פשוט לוכדת רגע מאוד אינטימי ואמיתי בתוך כל הבלגן וההמון".
צילום: סטודיו פאי

אין תמונה
מסתבר שאנשים אוהבים ריקודי עם. נועה וטל

הבה נגילה: התמונה של נועה וטל

"היה לנו ברור שהחתונה שלנו תיפתח בסשן ריקודי עם. חשבנו שהגחמה הפרטית שלנו תניב במקרה הטוב מעגל צנוע שיסתכם ב-10 דקות. אבל איכשהו זה תפס בטירוף ונמשך כשעה שלמה. בשיא ההתרחשות היו ארבעה מעגלים של רוקדים מכל הגילאים: חברים שלנו, חברים של ההורים שלנו ואפילו דודים מברזיל, כולם רקדו שאבתם מים והרועה הקטנה".
צילום: אורית ליטמנוביץ'

אין תמונה
הצלם שתפס אותי. מאיה ואלדד

נשיקה אינטימית באמצע המון: התמונה של מאיה ואלדד

"הייתה לנו חתונה עמוסה באנשים עד שקשה היה לנשום ברחבה. בתמונה הזאת מקיפים אותנו המון של חברים שמחים, צוהלים ורוקדים, ובין כל אלה, הצלם עמד מרחק מטרים לא ספורים מאיתנו, והצליח לתפוס אותנו בנשיקה ספונטנית רק שלנו".
צילום: אייל חדי

אין תמונה
האצבע הלא נכונה. אביטל ואסא

האצבע של הכלה: התמונה של אביטל ואסא

"כל הרעיון שמצלמה תקועה לי מול הפנים במהלך ערב שלם מאוד הביך אותי. בכל פעם שקלטתי את העדשה מכוונת אליי, עשיתי משהו מטופש. בתמונה הזאת, יצא שאני מצביעה על הטבעת הטרייה. ודווקא הייתי מרוצה מהתוצאה, עד שקלטתי שהצבעתי על הטבעת עם האצבע המשולשת".
צילום: גיא חמוי

אין תמונה
סקס על הבר. בערך. לילי ויניב

משחק מקדים עלק: התמונה של לילי ויניב

"בסוף החתונה, כשכבר לא זיהינו את עצמנו, לצלמים שלנו היה עוד כוח לסשן צילומים מקורי משהו. 'אולי תשכבו על הבר', הם הציעו. מכיוון שמדובר במשטח צר, לא היה מנוס אלא לשכב אחד על השני. וכך, מצאנו את עצמנו בתנוחה המיסיונרית בנוכחות המשפחה וכמה חברים טובים ובודדים שנותרו עד הרגע האחרון. הייתי רוצה לומר שזה היה משחק מקדים למה שקרה אחר כך, אבל לא יפה לשקר".
צילום: פוטוגנים

אין תמונה
נשיכת חצות. ענת ורמי

נשיכת חצות: התמונה של ענת ורמי

"אני מאוהבת בתמונה הזאת בעיקר בגלל הפשטות שבה והאהבה הגדולה שיוצאת ממנה. זה כבר היה בסוף הערב, נשארנו מעט מאוד אנשים במקום, כולם שיכורים לגמרי, אני הייתי מחוקה והוא היה עייף אך מאושר, ואז הוא הדביק לי את הנשיכה הזאת ואני לא התנגדתי לה. בסוף יצאה תמונה מקסימה".
צילום: איה אנד אבי

>> לנה ומעיין בוחרים צלם: כנסי לחתונת השנה

>> "ואז אמא משכה לי את ההינומה עם כל השיער": פדיחות בחופה