אם גם את, כמונו, חוטאת מדי פעם בצפייה בקומדיה רומנטית, את בטח מכירה את אחד ממנהגי החתונה הכי נפוצים בחו"ל: ביום חתונתה הכלה אמורה ללבוש פריטים ששייכים לארבע קטגוריות - משהו ישן, משהו חדש, משהו כחול ומשהו מושאל – מתוך אמונה שהם יביאו לה מזל טוב.

בעוד המתנה ה"ישנה" שמקבלות רוב הכלות לרוב שייכת לז'אנר התכשיט המשפחתי, הכלה הבאה קיבלה מהחמות שלה "משהו ישן" אליו לא פיללה - ופנתה לאתר רדיט כדי לחלוק את החוויה הקשה (כאן אפשר לקרוא את הסיפור המלא):

ראשית, היא סיפרה, החמות ארגנה לה מסיבת רווקות בהפתעה - למרות שהיא הבהירה מראש כי אינה מעוניינת באחת. הקונספט של המסיבה היה "הלבשה תחתונה", והכלה קיבלה אינספור כותנות לילה ולבנים, "למרות שלא לבשתי כותונת לילה בחיים שלי", היא כותבת.

בשיא הערב הגיעה החמות למתנה שלה: "היא הכריזה על המתנה שלה בדרמטיות", כתבה הכלה המבועתת, "ודיברה באריכות על כך שהיא רוצה להעניק לי מתנה בעלת חשיבות עבורה. אני יודעת שיש לה הרבה תכשיטים וסיכות שעברו בירושה במשפחה, אז הנחתי שזה יהיה משהו כזה, או איזו בירית סימבולית". ספוילר: זה לא היה.

"זו הייתה כותונת משומשת! הכותונת שהיא לבשה בלילה הכלולות שלה! שהיא נתנה לי כדי שאלבש בליל הכלולות שלי! אחר כך היא 'התבדחה' על כך שזה יביא לי פוריות, ושהיא עצמה נכנסה להריון מהר אחרי החתונה. תגידו שזה זה לא מוזר?? העמדתי פנים שאני שמחה מהמתנה וכמעט מתתי במקום". הגולשות ברדיט התחלחלו מהמתנה האינטימית-מדי, והאמת? גם אנחנו.

הכירו את מארגנת החתונות שלא מצליחה למצוא חתן