אין תמונה
רצתה משהו צנוע. ניקול ריצ'י בשמלת הכלה

אחרי שנים של חשיפה בטלוויזיה ובמדורי הרכילות, הצטנעה בשבוע שעבר דווקא ניקול ריצ'י כשערכה חתונה מצומצמת ובלתי מתוקשרת בביתו של אביה, ליונל ריצ'י, בבוורלי הילס. ריצ'י נשאה לבן זוגה בארבע השנים האחרונות, ג'ואל מאדן, סולן להקת הפּאנק "גוד שרלוט", איתו הביאה לעולם שני ילדים.

באופן מפתיע, בחרה ניקול לערוך את החתונה שלה בנוכחות כ-150 איש בלבד. בין האורחים בלט בנוכחותו פיל בוגר מעוטר בתכשיטים, שהגיע על תקן חיית מחמד וכנראה שנועד לעשות קצת שמח בקרקס. פרט ליונק העצום הגיעו לאירוע גם שחקנים וזמרים ידועים, כאשר פריס הילטון אינה ביניהם. עדיין ברוגז.

אין תמונה
ארבע שנים ביחד. ריצ'י ומאדן

אין תמונה
מה רקום לך שם על השרוול?

אבל הכי מעניינת בחתונה הייתה שמלת הכלה: ריצ'י לא התבלבלה ודפקה שמלה של "מרקזה", שנתפרה מ-90 מטר בד ושעל שרוולה נרקם "ניקול ריצ'י & ג'ואל מאדן". על פי ההערכות הגיעה מחירה של השמלה המיוחדת ל-20 אלף דולר, והיא אפילו לא הייתה היחידה – במהלך הערב החליפה ריצ'י שלוש תלבושות שונות.

אין תמונה
פריס לא הגיעה, אבל מי זוכר אותה בכלל

גם הילדים המשותפים של החתן והכלה, הארלו וספארו, גויסו להפקה; הבת מונתה לתפקיד ילדת הפרחים הנושאת את הבוקה, ואילו הבן כיכב כנושא הטבעות.

 את ההסבר לאירוע המינימליסטי – טוב, אם מתעלמים מהפיל וממחיר השמלה - העניק מקור המקורב לזוג הטרי, כשאמר כי "הם רצו חתונה הוליוודית בסגנון ישן ואלגנטי, שתהיה למקורבים אליהם תחושה נוצצת".

אין תמונה
נושא הטבעת וילדת הפרחים
>> שמלות הכלה הכי מוזרות בעולם