טל טובים (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"המודעה בחסות אמא שלי שמצפה כבר להיות סבתא". טל טובים | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

לאחר שטל טובים, בן 30, פרסם ביולי האחרון מודעת היכרות על גבי אוטובוסים בכל רחבי הארץ במטרה למצוא כלה - אתמול הוא בישר בחשבון הפייסבוק שלו על אירוסיו לבת זוגתו, בר נחמיאס. בפוסט מרגש פרסם טובים תמונה שלו מחזיק את ידה של נחמיאס, העונדת טבעת, עם הכיתוב "סיפור על בחור משוגע שפרסם מודעה על גבי אוטובוסים, ובחורה אמיצה, יפהפייה, בעלת לב זהב שהעזה לומר לו כן".  

טל טובים (צילום: מתוך הפרופיל של טל טובים, פייסבוק)
הפוסט שפרסם על החתונה הקרבה | צילום: מתוך הפרופיל של טל טובים, פייסבוק

לפני כחצי שנה סיפר טובים לניב רסקין בתכנית הבוקר איך עלה בדעתו הרעיון לפרסם את עצמו כפנוי לשידוך על גבי אוטובוסים. "אני לא מתחבר לאפליקציות הכרויות ולכל העולם הטכנולוגי הזה. הייתי חייב לחשוב על דרך יצירתית", הסביר, "ישבתי בפקק, ראיתי מודעה באוטובוס ממול וחשבתי לעצמי שזה יהיה נחמד לפרסם את עצמי ככה". טובים התקשר לחברת אפיקים ותוך כמה ימים אכן התנוססה מודעת היכרות לא שגרתית על גבי אוטובוסים ברחבי הארץ.

"את האוטובוס את יכולה לפספס, אותי לא", היה כתוב במודעה, "טל, בן 30, מחפש את השותפה לחיים, להשלים את החלק האחרון בפאזל של חיי". למודעה צירף טובים את מספר הטלפון שלו וכוכבית לפיה "המודעה בחסות אמא שלי שמצפה כבר להיות סבתא". בפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו שיתף בזמנו את המודעה והוסיף: "מבטיח שאגרום לה להיות הבחורה הכי מאושרת בעולם, וג'חנון בכל שבת בבוקר".

בעקבות פרסום המודעה קיבל טובים תגובות רבות, מאות לייקים ושיתופים ברשתות החברתיות. "אני מקבל מאז המון תגובות מעניינות", סיפר בראיון לרסקין, "חלק מילדים שמתקשרים להסתלבט עליי, וחלק מאמהות שרק רוצות לשחרר את הבנות שלהן מהבית. בינתיים עוד לא יצא לי דייט מהסיפור הזה אבל אמא שלי תומכת".

היום, כ-9 חודשים לאחר פרסום המודעה, הציבור לא נשאר אדיש גם לפוסט האירוסים. בין שלל התגובות הנרגשות כתבו הגולשים: "נשמע כמו סיפור מהאגדות! WOW", "סיפור לנכדים כבר יש!" והייתה גולשת שאף שאבה השראה למהלך דומה בעצמה, "הולכת לעשות שלט על אוטובוס דחוף. מזל טוב!".