כדי לחסוך לכם את המתח, נתחיל מהסוף: אבישג אמרה "כן" לאחת מהצעות הנישואין היותר מיוחדות בהן נתקלנו. החבר שלה – בעלה לעתיד, כלומר - נועם דורון, הייטקיסט בן 28 מתל אביב, הציע לה בתחילת השבוע להיות שלו לתמיד על גבי באנרים באתר תפוז.

אחרי שבע שנים של זוגיות, נועם ידע שאבישג מצפה להצעה. "נושא החתונה היה כל הזמן על השולחן", הוא מספר. "התעקשתי שהיא תיתן לי את ההזדמנות להציע לה נישואים בדרך המסורתית בזמן שלי. היות ולקחתי את הזמן, הייתי צריך להפתיע עם משהו גדול". והבחור בהחלט הפתיע.

נועם חיפש דרך מקורית לעלות את השאלה הרומנטית - בצורה בה ירגיש בנוח וגם ידהים את אבישג. הוא יצר קשר עם פורום המתכונים של אתר תפוז, בו ידע כי בת זוגו מבקרת לעתים תכופות, וביקש להעלות באתר באנר פרסומת להצעת הנישואין שלו. מנכ"ל תפוז, דן חן, שיתף פעולה בשמחה עם הרעיון המדליק והרומנטי, והעניק לנועם את האפשרות לפרסם באנר סופר אישי במקום פרסומת - חינם ללא כסף.

אין תמונה
לא איש של מילים? הבאנר באתר תפוז

ביום ראשון בבוקר נכנסה אבישג כדרכה בקודש לפורום, כשפתע הבחינה בבאנר גדול ומפתיע בצד ימין של המסך. על הבאנר היא זיהתה מיד את נועם שלה, מעל תמונה של טבעת יהלום והכיתוב "אבישג, התנשאי לי?". לחיצה על הבאנר הובילה את אבישג (וגם את כל יתר הסקרנים שלחצו עליו) לעמוד אינטרנט, בו כתב נועם: "פצפונת שלי, אף פעם לא הייתי איש של מילים. אבל אין ספק שלך מגיעה הצעה גדולה שתגרום לך להגיד לי כן. 7 שנים של עבדות משתלמות בסוף והגיע הזמן לעשות ממך אישה הגונה. אני אוהב אותך וכמה קלישאתי שזה ישמע, לא רואה את חיי בלעדייך. פצפונת, האם תינשאי לי?"

אחרי הביצוע המרהיב הזה, אנחנו בהחלט מתלבטות אם נועם יכול להעיד על עצמו שהוא לא איש של מילים. אנחנו התרגשנו, ועל פי תגובות הקוראים בפורום מסתבר שאנחנו לא היחידות: גולשות רבות הבהירו כי במידה ואבישג תסרב, הן תשמחה להיענות להצעה במקומה ולחטוף את הגבר המשקיען.

>> טובה שמש מתכוונת להיות סבתא לוהטת, אז היא ירדה 30 קילו