הנה סיפור שיכול לקרות רק בימי קורונה: חנה ארגנה מסיבת הפתעה ליום ההולדת של בן הזוג שלה, שחר. היא חשבה שהיא עובדת עליו, אבל הוא לא פראייר ומאחורי הגב שלה הבין מה קורה והחליט לעשות לה הפוך על הפוך: חתונה בהפתעה.

>> עוד חתונה בהפתעה: בן הציע למעיין להתחתן, והודיע לה שהחתונה תיערך בעוד שעתיים

"שחר חגג ארבעים לפני יומיים ואני כבר חודשים חושבת מה לעשות", סיפרה חנה, "התכנון היה להיות במלדביים, אבל קורונה ואני בחודש השמיני להיריון. פתחנו קבוצת וואטאפ לחברים, חמישה חודשים שיגעתי אותם".

מי השתנקר וגילה לך, שחר?
"באמצע של כל התכנונים התקשר אליי חבר שלי מני ואמר לי 'תקשיב שחר, אני הולך להגיד לך משהו, יכול להיות שאני הורס לך ויכול להיות שאני עושה משהו גדול'. הוא אמר לי 'כמובן שחנה מתכננת לך מסיבת הפתעה, ועלה לי רעיון, לעשות לה חתונה בהפתעה'. הוא ידע שאין חתונה כמו שצריך בגלל הקורונה, והוא ואשתו חשבו שאני אערוך לחנה חתונה בהפתעה".

מסיבת יום ההולדת הפכה לחתונה בהפתעה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"הוא לא המרה את פי, הוא פשוט עשה את זה הרבה יותר טוב". חנה מקבלת את הבשורה | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

את נראית כאילו את עומדת לבכות.
"לקח לי זמן להתאושש. החופה מבחינתי הייתה אמורה להיות ביום שישי הקרוב בבית כנסת בצהריים עם ההורים בלבד, קטן ואינטימי ומצומצם".

שחר, בעצם, לקח את כל החתונה שהפיקה חנה – ופשוט הקדים אותה בכמה ימים והוסיף כמה מוזמנים. "היא בחרה הכל, את הקייטרינג והעיצוב והכל. לא נגעתי במה שהיא עשתה, השארתי את הדברים שהיא רצתה כמו שהיא רצתה, פשוט הוספתי אנשים לקייטרינג והוספתי הכל".

"הוא לא המרה את פי, הוא פשוט עשה את זה הרבה יותר טוב. הוא עשה את זה כמו שחלמתי", אמרה חנה. "זה קשה מאוד להפתיע אותי, אני הסקרנית הכי גדולה שקיימת, אני פריק קונטרול מטורפת, אני לא יודעת איך הוא עשה את זה וזה רק גורם לי לחשוב שאני צריכה להיזהר ממנו. אבל זה היה מדהים. בתקופה הזו של הקורונה זה לא פשוט, אבל זה התעלה על כל אירוע של אלף איש בכל אולם. זה היה הכי מדהים שיכול להיות".