כמעט כל האנשים מביאים לחתונה צ'ק, חלקם מביאים כלי בית או שובר לבילוי זוגי, אבל מתנה כמו שהאמא הזו הביאה לבתה – כנראה לא נראתה מעולם. שלי ווטסון העניקה לבתה בריטני בייבידול סקסי במיוחד שהיא לבשה לחתונה שלה עצמה. כן.

 

 

טקס הענקת המתנה שודר בפרק בסדרה "כל כך זול" בה ווטסון משתתפת, ושם היא מכנה את עצמה כ"נסיכת ה'זול'" - כיוון שלדבריה היא מנסה לחסוך כסף "בכל דרך שהיא יכולה". כפי שאפשר לראות היא לא פסחה על עקרון זה גם בחתונת בתה, שבה היא הוציאה 750 דולר בלבד.

לאחר שווטסון סיפרה לה על עבר התחתונים, בתה, כצפוי, הגיבה בתדהמה. "זה מוזר", היא אמרה תוך כדי שהיא מפילה אותם על הרצפה. בתגובה, ווטסון ענתה: "זה אחרי כביסה. זה לא חמוד?". בראיון עם בריטני לאחר האירוע היא ציינה: "זאת אמא שלי, אבל אני לא רוצה ללבוש משהו שיגרום לי לחשוב עליה לובשת את זה כשהיא עם אבא שלי. אני באמת בטראומה מהמתנה הזו".

ווטסון לעומת זאת רואה זאת אחרת. לדבריה, המתנה לא מוזרה בכלל, כי היא רגילה לשתף בכל מה שיש לה. "לחיות בזול זה אומר לתת המון. לחלוק כל מה שאפשר, לפעמים גם הלבשה תחתונה", היא הסבירה, "לפעמים אני בעצמי לובשת את התחתונים של אמא שלי כי אנחנו באותה המידה".