כל מי שמחפשת שמלת כלה, יודעת שמדובר במשימה לא מובנת מאליה, מאתגרת ובעיקר אחת שעלולה לעלות לנו ביוקר. אז הנה הזדמנות טובה לעזור לכל המאורסות הטריות שבינינו לפחות עם הסעיף האחרון: הסטייליסיט אוהד איתן נורי שמתמחה בליווי כלות מציע מכירה מיוחדת של שמלות כלה במחירים ידידותיים במיוחד שלא עולים על 3,000 שקל. מי שחתום על שמלות הכלה הם מעצבים מוכרים כמו ירון ברכה בצלאל, לימור רוזן, רקל רשף ועוד רבים וטובים. שווה ביקור.

אין תמונה
תשאירי את הכסף הגדול לירח דבש. שמלה ב-3,000 שקל

"למה להשקיע הון על שמלה? לא עדיף ירח דבש?"

"אני לא מאמין בלהוציא 20,000 שקל ויותר על שמלה. אני לא מבין את ההיגיון, לא עדיף לצאת לירח דבש מושקע? את יכולה לסגור מראה מלא גם בחצי מזה"', אמר לנו נורי, וכעת הוא גם פועל למעננו. "בעבודה שלי מול המעצבים, אני מוצא לא פעם שמלות שמעולם לא נמכרו או הושכרו, והן סתם ממתינות במחסנים בלי שום שימוש".

אין תמונה
קצרה וזולה. במובן הטוב של המילה. שמלת כלה ב-1500 שקל

אין תמונה
"שמלות במצב מצויין שהמתינו במחסנים". שמלת כלה שתימכר ב-3000 שקל

המכירה שתתקיים ביום שישי (23/12) בסטודיו שלו בתל אביב, תציע למכירה וגם להשכרה בדיוק את השמלות הללו: שמלות מיד ראשונה, נקיות ובמצב מצוין במגוון מידות (28-48). במידה ויידרשו תיקונים, מסביר נורי, תוכל הכלה להחליט אם היא רוצה לעשות תיקונים אצל תופר באופן עצמאי או אצל המעצב של השמלה בתוספת תשלום. בין היתר יימכרו גם פריטים שונים כגון: הינומות, חצאיות ותכשיטים מהקולקציה של נורי להשלמת המראה.

אין תמונה
רק מחר: 3,000 שקל

למכירה מוזמן הקהל הרחב, אך יש לתאם הגעה מראש, על מנת שניתן יהיה להתארגן מראש ולהציג מגוון רחב של שמלות במידות הספציפיות של כל אורחת. כמו גם להעניק ייעוץ אישי שכולל תיאום נעליים, תכשיטים וכולי. וכן, את מוזמנת להביא גם חברות.

מתי: שישי 23/12/2011
מחירים: 1,000-3,000 שקל
איפה: לופט הכלולות של אוהד בת"א: חפץ חיים 8, קומה 4, תל אביב, בין השעות 9:00-16:00
טלפון לתיאומים: 050-5554464 כתובת מייל: ohad@bridesman.co.il

נשמע לך טוב? תעשי לייק ותשתפי את החברות שלך

>> אחרי שתמצאי את שמלת החלומות שלך: בואי תראי תמונות משלב ההתארגנות